13 aug 16

Nyílt levél Áder Jánosnak Karas Mónika kinevezése ügyében

Tisztelt Köztársasági Elnök Úr!

Kedves János!

Régi ismeretségünkre, bő húsz éve létező személyes jó kapcsolatunkra alapozva engedd meg, hogy elhagyva a formaságokat levelem elejéről, azonnal a tárgyra térjek. Nyomatékosan arra kérlek, utasítsd vissza a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság élére Orbán Viktor miniszterelnök úr által javasolt Karas Mónika kinevezését. Három alapos indokom is van, amiért ezt kérem Tőled.

A hajdani Fidesz egyik alapító tagjaként a rendszerváltás időszaka harcos alakjának ismertelek meg. Olyan embernek, aki tűzbe megy az elveiért, aki nem tűri szótlanul az uralmon levők jogtiprásait, és aki nem riad vissza a hatalom fenyegetéseitől, ha szabadságról, emberi jogokról, demokratikus eszmékről van szó. Ismerem és tisztelem jogi felkészültségedet is, és becsülendőnek tartom a munkához való hozzáállásod – a Téged jellemző alaposságot, megfontoltságot, komolyságot. Tudom, hogy felkészült vagy mind alkotmányjogi, mind szabadságjogi kérdésekben – számos tanúbizonyságát adtad ennek az ellenzéki időkben. Egyszer például 2003-ban, amikor a független intézmények tiszteletben tartására szólítottad föl a kormánypárti politikusokat.

Egykori intésed ma, tíz év múltán, még nagyobb súllyal esik a latba. Hiszen Magyarország köztársasági elnökeként Te vagy a nemzet egységének kifejezője, az államszervezet demokratikus működésének őre, a legfőbb független intézmény megtestesítője.

Márpedig a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság – és így a Médiatanács – elnöke a magyar alkotmányos berendezkedés egyik fontos független intézményének vezetője, a médiapiac alakulásának nem csak felügyelője, de alakítója is, akinek óriási befolyása van a sajtószabadság fejlődésére vagy visszafejlődésére.

Márpedig Karas Mónikáról nem nehéz belátni, hogy nem biztosítaná sem a Médiahatóság függetlenségét, sem a média szabadságát. Karas Mónika a függetlenség legszerényebb látszatát sem kelti: a Fidesz holdudvarába tartozó sajtóorgánumok házijogászaként képviselte megbízóit – leginkább sikertelenül – a vélemény- és információszabadság korlátozását jelentő ügyekben, nem is oly rég pedig a miniszterelnök egyik legközelebbi munkatársát és tanácsadóját védte azzal az érvvel, hogy az illető nem is közszereplő. Holott az ország sorsát érintő legfontosabb döntésekbe szól bele.

De Karas Mónika ellen nem csak az az érv szól, hogy a sajtószabadságot korlátozni kívánó – szerencsére elvesztett – perekben az ördög ügyvédjeként jelent meg. Karas Mónika eddigi munkáltatói a Fidesz mögötti gazdasági érdekcsoport jól körülhatárolható személyeihez kötődnek. Olyanokhoz, akik agresszívan és eszközökben nem válogatva akarják növelni gazdasági befolyásukat nem csak az építőiparban, de újabban a médiapiacon is. Akik a kormány álcájába bújva, a Fideszt felhasználva, közvetítők útján üzengetnek és fenyegetnek médiavállalkozásokat, hogy mindenkit elijesztve lecsaphassanak rájuk. Erős a gyanú, hogy Karas Mónika a kormánypárt mögött álló politikai és gazdasági érdekcsoport eszközévé válva a sajtószabadság és médiapluralizmus sírásójává lesz.

Tisztelt Köztársasági Elnök Úr, kedves János!

Meggyőződésem, hogy nem azért küzdöttünk együtt a modernkori demokratikus Magyarország megteremtéséért, hogy bő húsz évvel az 1989-es békés forradalom után az olyan kínkeservesen kiharcolt vívmányok, mint az alkotmányosság, a szabad sajtó és az emberek jogai ismét a politika és a hatalom szolgálóleányaivá válhassanak. Tíz évvel ezelőtt még egyetértettünk abban, hogy a független intézmények élén olyan személyekre van szükség, akik el tudják választani személyes érintettségüket közfunkciójuktól, és munkájuk során szakmai meggyőződésüket, elveiket és a közjó szempontjait teszik első helyre. Mindannyiunk érdekében őszintén kívánom, hogy Karas Mónika helyett ilyen személyt nevezz ki a Médiahatóság élére.

Tisztelettel és barátsággal,

Fodor Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://fodorgabor.blog.hu/api/trackback/id/tr905463635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♔batyu♔ 2013.08.16. 13:44:59

Attól tartok, te már hiába írsz levelet, adsz tanácsot,. Jelenleg éppen a kukában vagy a választók akaratából, míg Áderék nem.

Ők egyébként pontosan azért nem fogják megfogadni, mert nem akarnak melléd kerülni.

barli 2013.08.16. 13:50:21

Na de ki lenne megfelelö? Nem tudom elképzelni, hogy tudnának olyan személyt találni..

Kakimaki0123456789 2013.08.16. 13:50:32

Lesz mit kiseperni az uj kormanynak.

Anticommunist Hungarus 2013.08.16. 13:53:49

Gábor, nem ti vagytok kormányon, és remélem soha többé nem is lesztek, még a közelében sem Magyarországon.
Coki nektek, nem szoktál még hozzá?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.16. 13:54:55

@♔batyu♔: Bárki írhat levelet. Az, hogy igaza van-e vagy sem, nem attól függ, hogy ki írja. Mint ahogy az is rajtad múlik, hogy drukkolsz-e annak, ami történik, vagy sem. Lelked rajta.

Libatolvaj takarodj 2013.08.16. 13:58:43

"De Karas Mónika ellen nem csak az az érv szól, hogy az ördög ügyvédjeként jelent meg."

Ördög az apád fasza, te senkiházi niemand. Mit gondolsz te magadról, te szemétdombról visszakapaszkodó féreg?

Az SZDSZ-t a magyarság a történelem szemétdombjára küldte, mert oda volt való. Az összes volt elnökével együtt.

Mikor tanuljátok már meg?

JewRivers 2013.08.16. 13:59:00

demokratikus címszóról ez a vicc jut eszembe:

democrat.blog.hu/comments

dr kíváncsivagyok 2013.08.16. 14:00:07

Áder bebizonyította hogy hű...
na nem a demokratikus értékekhez,...hanem Orvbánhoz !
Semmi kétségem hogy kinevezi...
( Vagy nem...és akkor ez is "pávatánc" , majd a következő , még fideszesebbet már nyugodt szívvel teszi és megvan a látszat !)

gnme 2013.08.16. 14:01:08

az a bajszos, aki gumicsizmában horgászik ugye? ..láttam egyik képen ,ilyen lódenkabátos ürge harcsabajússzal

dr kíváncsivagyok 2013.08.16. 14:02:13

@Libatolvaj takarodj:
"Az SZDSZ-t a magyarság a történelem szemétdombjára küldte, mert oda volt való. Az összes volt elnökével együtt."

Orvbán is odaküldte 2002- ben és 2006 . ban....te gyökér ...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.16. 14:05:47

@Anticommunist Hungarus: És akkor nem lehet véleménye? Nem írhat levelet? Még te is írhatsz...
Az egy más dolog, hogy nyilván szarni fognak a véleményére, mint ahogy mindenki máséra is, aki nem abban a kolesszobában lakott.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.16. 14:07:15

@Libatolvaj takarodj: Na most ezt ebben a stílusban Lázárnak, vagy Papcsáknak írtad volna meg, simán feljelentene. A Bíróságon meg nincsen ám nicknév. Vállani kell, hogy "igen én vagyok az a trágár paraszt".

Csehovnyik 2013.08.16. 14:10:37

Libatolvaj takarodj
Neked tuti jól megy a sorod! Stadiont építesz, vagy trafikod van?

Libatolvaj takarodj 2013.08.16. 14:12:53

@mutymurutty: Aha szóval szerinted az megengedhető, hogy az index címoldalán jelenleg is kintlevő írás "Ördög ügyvédjéről" beszél, egy tényleges ügyvéd esetében tehát egyértelműen nem szólásmondásként alkalmazva a frázist, hanem egyszerű gyalázkodásként.

egyjózsi 2013.08.16. 14:15:29

Fidióták! Orbán hűséges talpnyalói! A demokraták akkor is győzni fognak, ha ezer "birkamenetet" szerveztek. Fodor demokrata, s amit írt, az rólatok is szól. Azt próbálja megértetni, hogy a hatalom elvtelen kisajátítása nem lehet semmilyen párt privilégiuma. Ha egyszer, a közeljövőben kipotyogtok Viktor seggéből, akkor is legyen jogotok, - akár ilyen stílusban is - , írnotok. Bár lelki szegénységetekre, s stílusbeli hiányosságotokra nincs orvosság, mi demokraták teljes jogú állampolgárként bánunk veletek.

Csehovnyik 2013.08.16. 14:18:11

@Libatolvaj takarodj: Érdekes, milyen szemérmes itt valaki, aki az imént írta le a következőket: Ördög az apád fasza, te senkiházi niemand. Mit gondolsz te magadról, te szemétdombról visszakapaszkodó féreg?

A kettős mérce a gerincedet is érinti?

Matróz Kommandó 2013.08.16. 14:19:44

@egyjózsi: most éppen kinek a segítségével fogtok győzni? Orosz, német vagy amcsi tankok?

Arisztogatya 2013.08.16. 14:20:56

@egyjózsi: Jaj, te nagyon demokrata, hogy oda ne rohanjak. A demokracia leszavazott titeket es remelem vegleg. Tetszik ezt felfogni?

gnme 2013.08.16. 14:22:44

@egyjózsi: a borra gondoltál már? az segít

madarasi.abel 2013.08.16. 14:22:55

@Libatolvaj takarodj: úgy vélem, hogy dühödnek a tudatlanságod az oka.
Az "örgög ügyvédje" az egy kifejezés. Azt jelenti, hogy az illető egy rossz ügyet próbál védeni.
Az inkriminált hölgyemény pl. a szólásszabadság ellen, stb. védte ügyfeleit.

Egy igaz ember 2013.08.16. 14:23:17

Kedves Gábor!

Szerintem vesd össze Göncz Árpád tevékenységét a Horn-kormány alatt azzal, amit Áder csinál. Hogy ne legyek túl szubjektív, egy finomított írás a ti oldalatokról:
magyarnarancs.hu/belpol/az_elnok_tiz_eve_goncz_arpad_tavozik-62096

Olvasd el és szégyeljétek magatokat!

Virág et. 2013.08.16. 14:23:27

@Libatolvaj takarodj: Az ördög ügyvédje az mióta gyalázkodó? Azt se tudod, mit jelent, honnan ered,igaz? Kánonjog sincs meg, mi?

Vélemény van, de hogy az mit jelent, az már magas.

Kim Jong Un 2013.08.16. 14:35:23

Fodorgeci!

Miert nem takarodsz mar el vegre valami buzinak a seggebe? Beloletek ez a szerencsetlen orszag soha a kurva eletbe nem ker tobbet! Hala Istennek, hogy a mocskos kurva szdsz megszunt letezni is! Ugyanigy fogtok megszunni ti is ti mocskos allatok, es akkor megorulhettek, hogy nem a lampavason kottok ki ahova valok lennetek! Szovalj pusztulj innen te gazember!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vén Csataló 2013.08.16. 14:37:30

Kedves drága jó Fodor Gábor! Ugyan mondja már el, mégis miféle demokratikus szabály szerint kellene egy kétharmados többséggel rendelkező kormánynak egy súlyos kisebbségben lévő ellenzék szája ízének megfelelő embereket kinevezni a különböző állami pozíciókba. És ha megvan ez a demokratikus szabály, akkor mondjon gyorsan néhány példát arra, amikor kormányon Önök kétharmadnál jóval kisebb többséggel a kezükbe ennek megfelelően. cselekedtek és olyanokat neveztek ki, akik az akkori ellenzéknek megfeleltek.
És ha véletlenül nem sikerülne ilyen listát összedobnia, akkor megkérném, hogy nyugodtan távozzon a fenébe.

látjátok feleim szümtükkel 2013.08.16. 14:37:38

"Akik a kormány álcájába bújva, a Fideszt felhasználva, közvetítők útján üzengetnek és fenyegetnek médiavállalkozásokat, hogy mindenkit elijesztve lecsaphassanak rájuk."

Bizonyítékok? Feljelentések? Vagy csak hallottad a piacon?

Nekem sem tetszik ez az eljárás, de talán néha eszetekbe juthatna pl. a Tocsik Márta doktornő.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.16. 14:39:52

@Libatolvaj takarodj: Ó, de érzékeny vagy morálisan, ha egy fideszközelit valaki bánt. Majd ugyanazzal a mozdulattal "faszozol" le egy nem fideszközelit. Hát nem nagyon van morális alapod erről értekezni, na.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.16. 14:42:22

@Vén Csataló: Kedves Cataló. Nem az ellenzék szájízének megfelelőeket, hanem a demokráciát tiszteletben tartva függetleneket. Különbség ám.

külső megfigyelő 2013.08.16. 14:43:19

Nem mindegy ki van az élen?
Legalább addig se csinál máshol bajt.
A sajtó már rég szar , mind a tv ,mind az újság.
Be kell látni senki se hisz el már semmit ezekből a forrásokból. Ezt sikerült elérni.
Az egyetlen szabad sajtó az a commenteket engedő online felület!
Napersze ilyen trollok nélkül, mint itt is van legalább három.
Egyébként egy SZDSZ tényleg jobb alternatíva lett volna, mint ez a korrupt hadállam ami most alakul.
Ja és szép a weboldal is.
a fidesz.com ot néztétek ???
Már 1 éve pornóoldal.Ciki, hogy még annyit sem ér, mint egy pornooldal. (a gyerekek védelme meg smafu khmm.)

Kim Jong Un 2013.08.16. 14:43:35

@mutymurutty: olyan, hogy fuggetlen, olyan nem letezik a valosagban. Max a te hulye idealista fejedben libsikem.

Csehovnyik 2013.08.16. 14:43:55

@Kim Jong Un: Téged ismerlek! Te gáncsoltad el az idős nénit a mozgólépcsőn! Te vágtad fejbe az óvodást a téren! Te rúgsz bele a részeg hajléktalanba!
Az ilyen nem ember.

Csehovnyik 2013.08.16. 14:46:54

De most komolyan, mi a bánatot olvassa egy elvakult Fideszes Fodor Gábor blogját??!! :)

Rob67 2013.08.16. 14:47:11

@Anticommunist Hungarus: Nem autentikus a nicked... Antikommunistanak mondod magad, mikozben az ertekrended es vallasod a neokommunista vonalat kepviseli.
Nem baj ha te magad is az vagy, de ne akarj masnak latszodni es masnak hazudni magad, csak mert ez ma a politikaitrend es elvaras. Ezt hagyd meg a gerincmentes profiknak.
Egy ember legyen ember. Akar jobboldali, akar baoldali.
Hacsak nem te is felvallalod a gerincmenteseget. Merthogy a mit Fodor megirt az oldalsemleges. Egy elvileg fuggetlen intezmenyt hazikutyara bizni meg a szemedben is arcatlannak minosult... par evvel ezelott.
Es a szavazotarsaidnal is. Gondolom ebbeli hitedben kitartasz.
Mindazonaltal pedig hianyolom a hozzaszolasodat. Persze ez ugyanakkor orommel is tolt el, hiszen azt is jelzi, hogy az irashoz erdemben nem tudsz hozzaszolni, annak tartalmat nem kifogasolod. Talan csak fodor szemelye zavar.
Ez jo jel, ha te magad is undorodsz attol amit az iras megfogalmaz. Orulok ha emiatt nem vetted meg a szadra sem annak a tartalmat.
Veled vagyok. En is hanyok.

dr yetee 69 2013.08.16. 14:49:19

@Kim Jong Un: Kisköcsög,neked alapból ilyen prosztón a stilusod?Igazi fidesznyik,érvek semmi,csak személyeskedés,lassan beérsz,mint fidesz-szóvivő!

Kim Jong Un 2013.08.16. 14:50:27

@Csehovnyik: nem nem. En a kurva anyadat loktem le a lepcson miutan megeroszakoltam es fejberugtam a liberalis lotyot!

dr yetee 69 2013.08.16. 14:50:54

@Vén Csataló: A kétharmad talán legitimálja az ország leamortizálását is?

Kim Jong Un 2013.08.16. 14:51:27

@dr yetee 69: ostoba liberalisokkal csak igy lehet. A marhanak sem magyarazzak meg, ha beterelik valahova, hogy miert menjen mar be magatol, hanem csak osztokevel behajtjak. Na a libsikkel pont igy kell banni!

Csehovnyik 2013.08.16. 14:53:36

@Kim Jong Un: szerintem feljelentelek, az a menő nálatok! Otthon azért anya csak elveri az édi kis popódat ;) Ez tuti bejön neked!

dr yetee 69 2013.08.16. 14:53:41

@Kim Jong Un: Milyen érzés lábon hordani az agyhalált?

külső megfigyelő 2013.08.16. 14:56:06

@Kim Jong Un: A világ márpedig liberális, a szélsőséges nézet a félelemből fakad.
ne félj, a végén mind meghalunk úgyis.

WLaci 2013.08.16. 14:56:55

Én ugyan utálom a fidiótákat, de ez a Fodor... Pl kezdjük azzal, hogy NEM tegezünk köztársasági elnököt. Alap. És akkor ezután jön a naiv tartalom... Remélem, hogy ez nem lesz elég az MSZP-E14 listához, mert ezekkel a hülyeségekkel csak gyengítene az összefogáson.

E.Csaba 2013.08.16. 14:57:11

@Matróz Kommandó: Német és amcsi.. Van még kérdés?

Kim Jong Un 2013.08.16. 14:57:16

@dr yetee 69: nem tudom, meseld el!

@Csehovnyik: valami ertelmeset is akarsz mondani, vagy csak ugatsz mint egy ruhes kutya?

Blogger Géza 2013.08.16. 14:57:17

Ha a liberálisok tiltakoznak, megnyugodva hátradőlhetünk: jó jelöltet találtak. Hajrá Mónika! :)

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2013.08.16. 14:57:23

Úgyúgy, csak óvatosan! Az ördög a Semjén közvetítésével olyan személyiségijogi pert varrhat a nyakadba hitelrontás miatt, hogy megemlegeted :)

Kim Jong Un 2013.08.16. 14:59:02

@Blogger Géza: ez igaz. :D
Minel hangosabban vonyit a liberalis csorda, annal jobban mennek a dolgok! Jovo aprilisban milyen vinnyogas lesz itt! :D :D

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.16. 14:59:08

@Kim Jong Un: Libsi? Mu-ha-ha. Jobboldalibb vagyok, mint te, narancskommunista.

Libatolvaj takarodj 2013.08.16. 14:59:42

@mutymurutty: "Majd ugyanazzal a mozdulattal "faszozol" le egy nem fideszközelit. Hát nem nagyon van morális alapod erről értekezni, na."

Igenis van morális alapom. Fodor bármikor ki tudja törölni ezeket a kommenteket a saját blogjából.

Ez egy teljesen más helyzet, mint amit Fodor csinál az ő saját gyalázkodásában, hisz ott az érintettek nem tudják egy klikkeléssel megszüntetni az adott tartalmat, HA épp akarnák.

Ezen felül Fodor folyamatos megjelenése a mai politikában, és közéletben nyugodtan értelmezhető provokációnak a szavazókkal szemben, akik szavazatukkal pont azt akarták elérni, hogy az SZDSZ és a szellemiség amit képvisel, eltűnjön. Ez már önmagában is dühítő lehet sokak számára, tehát ha még erre rátesz akkor valóban fel tud húzni sokakat, hogy már nem látnak a pipától.

Mert újabb bizonyíték, hogy a szavazatunk nem számít. Hiába szavazzuk meg az SZDSZ pusztulását, a szavazatunk nem számít, nagyon úgy tűnik.

Innen már csak egy lépés, hogy kiderüljön, hogy a szavazatunk helyett különböző háttérhatalmak, háttéremberek döntenek el dolgokat bújtatva, százmilliók megmozgatásával a nekik tetsző szervezetekhez becsatornázásával...

Balbágy 2013.08.16. 15:00:37

@Vén Csataló: Kedves drága jó Fodor Gábor! Ugyan mondja már el, mégis miféle demokratikus szabály szerint kellene egy kétharmados többséggel rendelkező kormánynak egy súlyos kisebbségben lévő ellenzék szája ízének megfelelő embereket kinevezni a különböző állami pozíciókba. És ha megvan ez a demokratikus szabály, akkor mondjon gyorsan néhány példát arra, amikor kormányon Önök kétharmadnál jóval kisebb többséggel a kezükbe ennek megfelelően. cselekedtek és olyanokat neveztek ki, akik az akkori ellenzéknek megfeleltek.
És ha véletlenül nem sikerülne ilyen listát összedobnia, akkor megkérném, hogy nyugodtan távozzon a fenébe.

Tisztelt megöregedett harci mén.

Ha Ön olyna öreg tényleg, talán emlékszik
a '94-98 közötti kétharmadra, akik - bár nyilván nem voltak szentek, - de azért addig eljutottak önerőből, hogy a saját "kárukra" megalkották a 4/5 - ös szabályt, jelesül, hogy a legfontosab, legjelentősebb ügyekben - beáldozva a 2/3 - uk adta lehetőségeiket és lehetőséget adva ezzel az akkori, teljesen jelentéktelen ellenzéknek - nem elég a kétharmados szavazati arány a törvényalkotáshoz, hanem bizony 4/5 - öd szükségeltessen ezek elfogadásához, megáltoztatásához.
Mi következik ebből:

- demokráciafelfogásból utcahosszal vezetnek a mai favoritjaidhoz képest
- önkorlátozásból dettó
- ha nem emlékszik erre, akkor vagy szelektíven (fideszesen?) kezeli a múltat, vagy pedig Ön nem vén, nem csata, mindössze egy ló. Ami egyébként tényleg értelmes állat, de akkor most mi legyen? Lovakat a Parlamentbe? Vagy delfineket?

egyjózsi 2013.08.16. 15:00:41

@Matróz Kommandó: ...a diktatúrák sorsa a bukás... Ezért fognak a demokrácia hívei győzni.
Mint 1989-ben...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.16. 15:02:05

Kitört a papagájkommandó a 100 holdas habonyból...

Még maga Géza is szólásra emelkedett, pedig ő hardcore tag. Kim meg válaszol neki... pedig biztosan egy irodában ülnek. :-)

_most_ 2013.08.16. 15:03:17

@Libatolvaj takarodj: úristen, te teljesen beteg vagy, amit te akarsz az a diktatúra, takarodj Észak-Koreában, ott garantáltan nem fogsz találkozni liberálisokkal.

E.Csaba 2013.08.16. 15:06:02

@Csehovnyik: Tudod az ilyenek azok akik például egy utcai csetepatéban a tömegből a leghangosabban anyáznak, fenyegetnek, de nem látod őket, mert alapjáraton egy gyáva,töketlen senki.Itt is azért van mert kikiabálhatja láthatatlanul, amit érez.Tájékozatlan, szűk látókörű,frusztrált.Ne bántsd őt, így is elég rossz lehet neki:-)

egyjózsi 2013.08.16. 15:06:11

@Arisztogatya: a demokrácia nem bennünket győzött le. Megszavazták Orbánt, mert hitték, jobb lesz. De ha a gondolatodnál maradnék: tényleg a nép 2010-ben a demokráciát szavazta le? Rakd össze még egyszer a gondolataidat...

blah 2013.08.16. 15:06:36

érdekes, hogy a sok konzerv droid mit hisztizik amikor a szólásszabadság az egyetlen eszköz bármely rezsimmel szemben, ami a ti érdeketek is lenne idióták... és most bizony olyan embert akarnak oda ültetni aki a szólásszabadság ellen dolgozott... és ti komcsiztok barmok...

Balbágy 2013.08.16. 15:07:57

@Balbágy: A szemantikai és egyéb hibákért, - amitől, így visszaolvasva sajnos hemzseg a hozzászólásom - én kérek elnézést, csak egyrészt a nagy meleg, másrészt a felháborodottság, harmadrészt a sietség... Na mindegy.

Arisztogatya 2013.08.16. 15:09:12

@egyjózsi: Rakd ossze megegyszer a kerdest mert nem ertem mit akarsz kerdezni. Koszi

_most_ 2013.08.16. 15:11:15

@Csehovnyik: ezek a fidesz trollok szánalmas, megkeseredett emberek, hiába van 2/3-aduk, még mindig nem tudnak örülni, csak keserűen habzik a szájuk a megszűnt szdsz-re.

egyjózsi 2013.08.16. 15:11:26

@gnme: ...a bor tényleg segít.... Belátom, jobb lett volna, ha azt iszom, s nem fidióták eszement fröcsögését olvasom... Mellesleg: bortól részegedni jobb, mint Fidesz-propagandától elszédülni! Az előbbiből ugyanis ki lehet józanodni...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.16. 15:20:48

@Libatolvaj takarodj: Remélem Fodor annyira azért nem liberális, hogy meghagyja az olyan vérgőzös "jobbantak" fröcskölődéseit, akik nyilvánvalóan csak provokálni és trollkodni jönnek a blogjára. De ez Fodor dolga, én biztosan nem lennék ilyen liberális.
Lehet, hogy indítok is egy blogot, írok olyan postot, hogy a hozzád hasonlók agyérgörcsöt kapjanak, majd folyamatosan törölgetem a kommentjeiteket, hadd fetrengjetek a taknyotokban-nyálatokban. Én meg közben röhögök.

Kim Jong Un 2013.08.16. 15:21:01

@_most_: az a gond, hogy ti meg mindig leteztek. Amig pedig ti libsik szivjatok a levegot, nem dolhetunk hatra elegedetten!

Kim Jong Un 2013.08.16. 15:22:06

@mutymurutty: biztos kurva erdekeset tudnal irni, te elmeroggyant.

Balbágy 2013.08.16. 15:27:09

@Kim Jong Un: Ezt mondhatnád a 70 éves libsi apámnak, úgy vágna szájacskán, hogy átcsúsznál Dél-Koreába eyg kis demokráciavizitre, baszod.
Képzeld, nem minden libsi ratyi, szakállas bácsi, libatolvaj, stb., több baromság nem jut eszembe, de te majd nyilván segítesz nekem.

egyjózsi 2013.08.16. 15:27:16

@Arisztogatya: a demokrácia többek között a választás szabadsága. Ha reméled, hogy soha többet más nem lehet, mint a "vezír", akkor csalatkozni fogsz. A baloldali, liberális, jobboldali eszmék harca nem szabad, hogy bármelyik irányban kizárólagos hatalmat hozzon létre. Ha arra gondoltál, hogy baloldali kormánya nem lehet még egyszer országunknak, akkor nem érted a demokrácia lényegét. S ha egy hatalom, legyen az akár elsöprő is, kizárólagosságra törekszik, az egyenes út a diktatúrához... Szerintem, Fodor Gábor erről írt a levelében...

Kim Jong Un 2013.08.16. 15:29:24

@Balbágy: az oreg libsik a legszorakoztatobbak. Oket kis ketrecekbe zarnam, es az irodaban tartanam oket a plafonrol logatva, hogy szorakoztassanak engem, es oktassanak ki demokraciabol. :D

blah 2013.08.16. 15:30:25

@Kim Jong Un: jobb ha tudod, hogy elég szar életed lesz így...

Kim Jong Un 2013.08.16. 15:32:22

@blah: koszi, mar jo az eletem, szoval nem jott be.

barli 2013.08.16. 15:35:02

@mutymurutty:
"Nem az ellenzék szájízének megfelelőeket, hanem a demokráciát tiszteletben tartva függetleneket. Különbség ám. "

a baj az az, ha függetlent jelölnének, akkor ugyanez a vernyákolás menne. akkó' meg már miért ne a saját emberüket rakják be?

_most_ 2013.08.16. 15:36:23

@Kim Jong Un: te annyira szánalmas vagy, csak röhögni tudok rajtad, ritka szar lehet az életed :D

Kim Jong Un 2013.08.16. 15:36:39

@barli: meg tudod, a boszme meg a libas aztan igazi fuggetleneket rakott mindenhova.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.08.16. 15:37:04

Hát erről a levélről nehéz eldönteni milyen jellegű bűncselekmény?!

Befolyással üzérkedés? Vagy szimplán egyén elleni izgatás lázítás?!

Vagy valamely nemzetközi jogban védet adatra hivatkozású diszkriminációra való felhívás és emberi mibenlét megkérdőjelezése?

blah 2013.08.16. 15:37:06

@Kim Jong Un: ja biztos, kretén is vagy, reménytelen célokért is küzdesz, ennél több tényleg nincs benned

Balbágy 2013.08.16. 15:37:07

@Kim Jong Un: Nem lógatnál te senki, mert egy kis semkiházi fotelnáci vagy, mondom, csúsznál a taknyodon, de bégető birka. Azt hiszed, a legkissebb ellenállás felé mozdulsz, ha egy 70 éves libsivel találkozol? Majd az élet megtanít a tiszteletre, ha már az őseid elmulsztották megtenni. És most jöhet a smile - jel a részedről, meg a műröhögés, műjókedv, kis látens.

barli 2013.08.16. 15:38:02

@Balbágy:
"hogy átcsúsznál Dél-Koreába eyg kis demokráciavizitre"

hát, hogy mit ner mondjak, gratulálok a képzettségedhez :)

talpi 2013.08.16. 15:39:47

Tisztelt Ápoltak!
Mindenféle világnézettől mentesen szeretném felhívni azok figyelmét, akik értik, hogy semmi sem állandó, csak a változás. Az, hogy koronát próbálunk, trónust rendeltünk, s Duna befagyasztó gépekre tendert írunk ki még semmit nem jelent. Lsd.: "elmúlt nyolc év" ellenzékben. A fák nem nőnek az égig, s a magyar sem valamiért, hanem mindig valami ellen szavaz. Legfeljebb ha bukunk, akkor visszamegyünk Grazba egy kis időre és kezelésre, mint már volt rá példa.

Kim Jong Un 2013.08.16. 15:40:15

@_most_: 2 szep gyermek, imadni valo feleseg, nincs hitel, sajat haz, jo kocsi, sajat valalkozas, nem kerget a NAV, es azt csinalom amit szeretek. Utalom is az eletemet ne felj. :D Politikarol meg ilyenekrol amugy eloben a legjobb vitatkozni olyanokkal, akik tudjak, hogy ez tenyleg mind megvan, es hogy jol megy a szeker, ok meg semmire sem vittek. Imadom lesoporni a libsiket az asztalrol, es ereztetni veluk, hogy semmirekello szar senkik. Ettol eskuszom egyszer meg meg fog nagyobbodni a majam, ha mar inni nem iszok egyaltalan. :D

_most_ 2013.08.16. 15:43:23

@Kim Jong Un: hát nem tudom mi igaz abból, amit leírtál, de a kommentjeid alapján teljesen beteg ember vagy, csak szegény gyerekeidet sajnálom.

Kim Jong Un 2013.08.16. 15:45:14

Tenyleg, amugy akkor is hogy fogom utalni az eletemet, amikor osszel/telen majd eppen restauraljuk a Camarot a garazsban, felkeszulve, hogy nyarra lehessen menni vele talalkozora. Ekozben majd arra gondolok, milyen jo lenne most egy buszke ballibsinek lenni a havannan es gondolkozni, hogy a gyereknek vegyek parizert, vagy a futesszamlat fizessem be. :D :D :D :D

Kim Jong Un 2013.08.16. 15:48:06

@Balbágy: ha apad tenyleg igaz libsi, akkor remelem nincs mar sok hatra neki.

blah 2013.08.16. 15:49:46

@Kim Jong Un: baszki most veszem észre, hogy akkor én és a környezetemben szinte mindenki konzerv... kössz, hogy felnyitottad a szememet, a végén még liberálisként haltam volna meg miközben echte konzerv vagyok!

mim 2013.08.16. 15:50:26

Ez a nyílt levél egyáltalán nem lesz figyelembe véve a döntésnél, viszont arra jó lesz, hogy fedezze Fodor Gábort mint "regisztrált" ellenzőt a jövőnek.
Ugyanis a fidesz nem demokráciára rendelkezik be. Ez roppant egyszerűen bizonyítható. Egy demokrata párt olyan intézkedéseket, rendeleteket, törvényeket hoz, amelyek nem ütnek vissza rá, mikor a kormányzói hatalma végetér. A fidesz nem így jár el, helyette bebetonozott bábokkal telíti a bürokráciát, valamint növeli a bürokráciát báb pozíciók létrehozása érdekében, hogy ne lehessen leváltani.
Zimbabwei szinvonalú demokráciát tűzte ki célnak.
Nem Ázsiát közelíti, hanem Afrikát.

Biztos vagyok benne, hogy a TEK hízni fog az idő teltével, hogy a Pótolhatatlan Viktort, családját és környezetét ne érhesse bántalom.

Kim Jong Un 2013.08.16. 15:50:48

@_most_: nagyon boldog gyerekek, es a legfontosabb, hogy kicsattannak az egeszsegtol mindketten. Azt pedig mar megtanultak, hogy cigannyal nem baratkoznak, nem beszelnek vele, nem neznek ra, nem erintkeznek vele. Na nem mintha sokat talalkoznanak veluk. :D

külső megfigyelő 2013.08.16. 15:51:06

@Kim Jong Un: a vállalkozásod a liberalizmusnak köszönheted. a2 gyereket is, hogy lehet kettő, az hogy választhatsz párt az is liberalizmus, sőt az is hogy ide irogathatsz a politikáról. Oppá! azt csinálod amit szeretsz?: Na ez is liberalizmus. Baker! Te vagy a legnagyobb liberalista, csak még nem tudod.
(A tudatlanságod szabadsága is liberalizmus, mert megteheted)

_most_ 2013.08.16. 15:52:01

@Kim Jong Un: nem te írtál régebben részeg tengerész nick-en, nagyon hasonló tüneteket produkálsz.

Rob67 2013.08.16. 15:53:54

@Kim Jong Un: Ez klassz volt. Csak a tiszta demokracia neveben: a szavazati jogot meg a regen elhunyt nagymamadtol is elvennem, nemcsak toled. Egy ekkora foldonfuto turha paraszt ne menken ikszelni.
Nem baj ha velemenyed van, de ha az asztalon szarsz mert te egy ilyen istallo fereg vagy, az baj.
Nem kell szeretned a Fodort, sem a meleg mozgalmat, sem zsidokat, de hogy anyad nem tanitott jomodorra, az azert nalam kicsapja a biztositekot.

Kim Jong Un 2013.08.16. 15:57:46

@külső megfigyelő: varjal varjal varjal! Szerinted a magyar a liberalizmus, vagy meg jobbat mondok, ez az szdsz-es fodor fele liberalizmus barmilyen kapcsolatban is van az eredeti liberalmizmussal mint eszmevel? Ezeknek kizarolag az a lenyeg, hogy a buziknak a zsidoknak meg a ciganyoknak jo legyen, es aki nem veluk ert egyet, vagy neadjisten egyenesen ellentmond nekik es/vagy hazafi azt be kell tiltani/el kell itelni/ki kell kozositeni/uldozni kell mert rasszista naci fereg. Na szoval ezeket a libsiket kell kiirtani, hogy hirmondo se maradjon, es olyan peldat statualni rajtuk, hogy tobbet ezt a szot se merje kiejteni a szajan senki.

@_most_: na leesett? Az a nick elkopott picit. :D Lassan ez is kezd elhasznalodni, de meg azert tart. :D

Balbágy 2013.08.16. 15:59:27

Mondom, nagyon kemény vagy.
Ez az, csak így tovább, viaskodj a démonaiddal.
Nem is értem, ha valaki ennyire sikeres, hogy lehet egyszerre ennyire frusztrált? Csak nem hazudik? Fogadjuk el, hogy nem. De akkor vajon miért? Nem elég neki a nagy, irigylésreméltó boldogsága? Több levegő kéne, és ha lehet, az a levegő, amit más szívna beÍ? Te - a hsz - ek alapján - sem jobbos, sem balos nem vagy, egyszerűen csak betegesen pitiáner, és ez nem politikai kategória. Hanem jellembeli. Én ha - valamilyen okból - jobboldali lennék, akkor is letagadnám, hogy ismerlek. De szerencsére nem ismerlek. Na, további sok, zajos sikert az életben, szerintem költözz el a névadódhoz, van rá pénzed elég, nem?

Balbágy 2013.08.16. 16:01:13

Az előző h.sz. a zsebdiktátornak ment, sorry vagyok.

Úri muri 2013.08.16. 16:02:03

@Kim Jong Un:
Sorold már légy szíves a "böszme meg a libás" által akárhova rakott nem független neveket, aztán majd összehasonlítjuk a nem függetlenségüket az elmúlt 3 év nem függetlenjeivel.

Kim Jong Un 2013.08.16. 16:02:35

@Balbágy: a miertre a valasz egyszerubb mint hinned. Szeretem a hazamat. Mindenki aki bantja vagy a libsik eseteben el akarja pusztitani, ellensegkent tekintek, es pusztitom oket ahol erem. Ha eppen raerek, akkor itt. Ha eppen mashol tudok keresztbe tenni a ballibsiknek, akkor ott. Ennyi a valasz. Eleg nagy hajtoero.

xGéza 2013.08.16. 16:03:47

az "ördög ügyvédje" kifejezést nem a rossz oldalon álló fél ügyvédjére használjuk, hanem egy vitában arra a személyre, aki a már kialakult többségi véleménnyel szemben foglal állást (sok esetben nem is meggyőződésből, hanem eljátszva a szerepet, azzal a céllal, hogy kizökkentse a feleket a túlontúl egysíkú gondolkodásból)

_most_ 2013.08.16. 16:04:03

@Kim Jong Un: jó, akkor már nagyjából értem miért lettél ilyen, de tényleg nem gondolod, hogy nem teljesen normális, hogy attól érzed magad valakinek, hogy gusztustalan stílusban fröcsögsz blogokban, vagy hogy állandóan mások alá dörgölöd, hogy milyen jó autód van?

Balbágy 2013.08.16. 16:04:57

@barli:
barli 2013.08.16. 15:38:02
@Balbágy:
"hogy átcsúsznál Dél-Koreába eyg kis demokráciavizitre"

hát, hogy mit ner mondjak, gratulálok a képzettségedhez :)

Köszönöm, habár ez itt nem az iskola, hogy vizsgáztassál, de azért - ha már nem veszed észre:

Észak - és Dél - Korea relációban, mint demokrácia - nem demokrácia.
Veszed az adást, vagy csak kötekedni jöttél, mint a többi agyhalott?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2013.08.16. 16:05:12

Kedves Gábor!

Te hol élsz?? Elég nagy vagy már nem kellene hinned már a mesékben:)
Sajnos nem ismered jól a régi "barátaidat", tagadd le,hogy valamelyiket is ismerted valaha:)

Kim Jong Un 2013.08.16. 16:06:34

@Kim Jong Un: na jo erre nem tudok mit mondani. Ok tenyleg olyan fuggetleneket raktak mindenhova mint mondjuk a gergenyi.

_most_ 2013.08.16. 16:09:04

@Kim Jong Un: haha, te nem tudsz sehol keresztbe tenni senkinek, mert csak egy senki vagy és az is maradsz a kisebbségi komplexusaiddal együtt :D

Kim Jong Un 2013.08.16. 16:10:13

@Úri muri: az elozo hozzaszoals neked ment.

Kim Jong Un 2013.08.16. 16:11:28

@_most_: nagyon bizol ebben mi? Ennyi van nektek. Remenykedni, hogy mindenki ugyanugy egy szaros panelban lakik, ugyanugy kuzd a CHF hitellel, ugyanugy nem jon ki 20an a penzebol, es aki ennel jobbat tud az egy szemet csalo gazember. Igazi szar kis proli vagy, nemcsoda, hogy balra szavazol.

külső megfigyelő 2013.08.16. 16:13:07

@Kim Jong Un:
Mert most jobb? Ha kertedben rákgyógyszer nő leültetnek 20 évre.
Több a közterületes a bkv-n mint az utas?
A TV-ből dől a béna propaganda,
Megállt a kultúra.
A fiatalok kiröhögik a pártot.
Sőt eleve a párt fogalmat, ami úgy rossz ahogy van...
Inkább legyen egy Zsidó főnököm, és egy cigány beosztottam, mint szervezetlen spontán káoszban jövőképmentesen várni a változást

Balbágy 2013.08.16. 16:13:22

@Kim Jong Un:

Kim Jong Un 2013.08.16. 16:02:35
@Balbágy: a miertre a valasz egyszerubb mint hinned. Szeretem a hazamat. Mindenki aki bantja vagy a libsik eseteben el akarja pusztitani, ellensegkent tekintek, es pusztitom oket ahol erem. Ha eppen raerek, akkor itt. Ha eppen mashol tudok keresztbe tenni a ballibsiknek, akkor ott. Ennyi a valasz. Eleg nagy hajtoero.

Figyu, tényleg végezetül, mert sajna nincs már több időm jelenleg, hogy folytassam ezt a fenemód épületes vitát:
szóval te attól érzed magad magyarnak/hazafinak/stb., hogy valakiket gyűlölsz? Ez kell hozzá? Függetlenül az igazságtartalmától, amiket fentebb vázoltál, ez kell szükségeltetik?
Mert ha ez szükséges a leklinyugalmadhoz, hogy teljes életet élhess, hát ki vagyok én (kis libsi), hogy akadályozzalak benne? Egészségedre.
U.i.: azért faterommal tényleg ne találkozz amikor befutsz Cammaro - val.
Na üdv, honfitárs

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.08.16. 16:14:35

Emlékszem amikor ellened tüntettem, Gáborkám :) Kutyát sem érdekelsz már, csak szólok.

_most_ 2013.08.16. 16:14:53

@Kim Jong Un: láthatóan neked van problémád az életeddel, hisz állandóan az bizonygatod mennyi mindent elértél, pedig még egyetemet se végeztél, és emiatt mindig is csak egy ostoba paraszt maradsz :D

pánpéter 2013.08.16. 16:15:56

Gábor!

Benneteket, téged és a pártodat 2010-ben a választók kidobtak a kukába, mert oda valók vagytok. Te is, meg a pártod is.
De tovább megyek: nincsen erkölcsi alapod ahhoz, hogy Áder Jánoson bármit is számon kérj. És tudod miért? elmondom:
- Rytko Emilia MSZMP-s káderként bábáskodott évekig a demokrácián. Kérted ezt számon egyszer is?
- Demszky Gábor akkori pártársad egy III/II-es ügynökkel biztosította atöbbségét az akkori fővárosi közgyűlésben. Szót emeltél miatta?
- Demszky Gábor a 2006. októberi rendőrterror után Gergényit kitüntette. Szót emeltél miatta egyszer is?

És még kb. 1000 ilyen ügy van, ami miatt neked egyáltalán nincsen erkölcsi alapod bárkitől is bármit számon kérni.
Kérj szépen bocsánatot a hazádtól, hogy a rabló SZDSZ-t csak 2010-re sikerült kinyírnod, és ha ez megtörtént, akkor maradj szépen csöndben. Neked már csak ez a dolgod.

Kim Jong Un 2013.08.16. 16:18:29

@Balbágy: azert az, hogy valaki felnottkent a faterja pofonjaval fenyegetozik, tenyleg egy eleg komoly bizonyitvany. :D

@külső megfigyelő: ja azt tenyleg csak rakosok szivjak. :D Uristen mekkora demagogia!! :D
Erdekes, egy ideje nem sztrajkol a BKV, vannak uj buszok, villamosok, kevesebb rendbontas, es mintha lenne penz dolgokra miota nem egyenesen a demszkynek utaljak at.
Ki nez TV-t?
Mert elotte aztan viragzott bazdmeg, igazi kulturalis kozpont volt az orszag. Amugy meg ha a kultura egyenlo a kortars muveszettel, akkor alljon is meg, sot leginkabb pusztuljon.
A Jobbikot azert annyira megsem rohogik ki, a 20-30 kozottiek, ahol ok talan a legtamogatottabak.

Az utolsot meg akkor tenyleg csak kivanni tudom neked, majd rajossz a dolgokra legalabb te is. :D

_most_ 2013.08.16. 16:18:48

@pánpéter: szólásszabadságról hallottál-e már, nem értem miért zavarja ennyire a fajtádat, ha valaki leírja a véleményét.

satie · http://321.hu/sas 2013.08.16. 16:19:03

Gábor, egy kérdés, ha KÁder János Rád hallgat, majd az AB megállapítja, hogy a MédiaTahóság, Médiatanács szabályai nem teljesen kompatibilisek az Alk^W Alaptörvénnyel, akkor mi lesz?

Kim Jong Un 2013.08.16. 16:21:47

@_most_: mert akkor miert nem volt velemenye ezeknek az osdemokrataknak amikor az elvtarsaik labbal tiportak azt?

Balbágy 2013.08.16. 16:22:15

Basszalak pofán én?

gnme 2013.08.16. 16:26:38

@egyjózsi: a jó gabonaszesz az igazi boróka ízesítéssel

mellé originált zene

óvakodjunk a kamuhobótól
www.tiaramagazin.hu/wp-content/uploads/bloggerek/benetti/fidesz/fidesz_deutsch2.jpg

pánpéter 2013.08.16. 16:27:17

@_most_: nem olvasol elég figyelmesen, drága liberális barátom. nem azt írtam, hogy nem írhatja le a véleményét, hanem azt, hogy nincs hozzá erkölcsi alapja. érted e már?
azt ír amit csak akar. erkölcsi alapja viszont nincs hozzá, mert azt bizony eljátszotta 2002-2010 között.
így állunk, drága liberális barátaim.

Úri muri 2013.08.16. 16:30:57

@Kim Jong Un:
Gergényi sajnos nem jó példa, mivel a rendőrség nem független intézmény. 1994. évi XXXIV. törvény szerint: "A Kormány a rendőrséget a rendészetért felelős miniszter (a továbbiakban: miniszter) útján irányítja."

_most_ 2013.08.16. 16:31:53

@pánpéter: ennek nem értem mi köze ehhez a poszthoz, most a fidesz van hatalmon és a poszt róluk szól, tényleg nem azzal kéne már inden kritikát félresöpörni, hogy bezzeg a másik oldal. Egyszerűen fura hogy egyáltalán nem zavar, hogy a fidesz mindenhova beülteti a saját embereit.

külső megfigyelő 2013.08.16. 16:34:11

@Kim Jong Un:
nem sztrájkol a bkv?
De:
index.hu/belfold/budapest/2013/08/16/utcara_vonulnak_a_bkv-sok/

csak a rákosak igénylik?
nem:
www.facebook.com/events/380219848756534/
Igazad van a magasvérnyomásosok, a cukorbetegek, és a gyomorproblémások, nameg a börbetegek is...
Van fű THC nélkül is milött előitélet!

Igen a kúltúra nagy része a kortárs művészet és fontosabb mint a mainstream.

A jobbikot pedig nem veszik komolyan.
a szélsőséges gondolkodás alapja a mélyszegénységből fakad. Bár azzal egyetértek, hogy a két fent említett népcsoportot nem szabad kisebbségként kezelni. zsidóknak sem adnék holokauszt békecsomagot,meg egyéb kiváltságot de a cigányokat is munkára kell bírni valahogy.
És megbüntetni ha lop.
De nem erőszakkal.

Kim Jong Un 2013.08.16. 16:41:45

@külső megfigyelő: jezusmariam, te most arrol probalsz meggyozni engem, hogy a fu jo, sot egyenesen gyogyszer a rakra? :D En azt is fejbelonem aki csak ranez, meg kimondja a nevet.

Ja, akkor ezekszerint megint szervezkedik a ballibsi szakszervezet. Na azokat is a Dunaba kene folytani.

Kortars muveszet = liberalizmus. Tovabb nem magyarazom.

Ezt meg csak ismetelgesd, hogy nem veszik komolyan, csak majd nehogy nagyon racsodalkozz a jovoben az eredmenyekre.

MacChicken (törölt) 2013.08.16. 16:46:44

Ugy latom lassan kiurul az orszag, mar csak a leulepedett szar: @Kim Jong Un: , @Blogger Géza: , @Libatolvaj takarodj: es hasonlok kommentelnek.
Lassan be lehet zarni, utolso kapcsolja le a villanyt, ezeknek az ottmaradt csotanyoknak nem kell vilagitas. :)

tisztapista 2013.08.16. 17:18:01

Tisztelt Fodor Úr!

Azt hiszem önnek igaza van. A pártkötödés nagyon problematikus egy olyan fontos pozícióban, mint a senki által nem ismert NMHH, vagy Médiatanács. Ez utóbbi átnevezését már javasoltam Médiaönkormányzattá - lásd rendszerváltás.

Azt gondolom, hogy a pártatlanság olyan dolog, amely egyetlen magyar állampolgárra sem lehet jellemző egy magyar ügyben. Ezért egy külföldit javaslok az NMHH vezetőjének. Legyen mondjuk egy kínai. És ha kérhetem akkor pályakezdő, vagy 50 éven túli, vagy roma is legyen, mert azzal még egyenlőbbé tesszük az esélyeket.

De tudja mit? Legyen inkább egy földön kívüli lény. ET szívesen elvállalná, neki úgyis mindene a "haza".

Baráti üdvözlettel: egy szanszkrit bérrettegő

vega4 2013.08.16. 17:27:20

@WLaci: Még hogy köztársasági elnök....Ahhoz előszőr köztársaság kellene nem alkotmányos diktatúra.............

külső megfigyelő 2013.08.16. 17:27:43

@Kim Jong Un:
fogadjunk, hogy a jobbik eltűnik 10 éven belül, és hogy elfogadott dolog lesz a rák és cukorbetegség kezelésében az orvosi marihuana Ausztria ,Cseh és horváth szomszédunk után Magyarországon is.
A nyugdíjasok rájönnek, hogy átverték Őket.
Home cultiva.
A legális dohányt pedig visszaszorítják az otthoni pálinkafőzéssel együtt. Mert az abszurd, hogy falun nem látni józan embert!

ephart 2013.08.16. 17:28:47

még több Fodort!az jó!

a Fidesznek

regress 2013.08.16. 17:30:29

@pánpéter: egyszer már a fideszed is szemétdombra került. most szarabbul fognak járni.az összes mszmpés pártkáder a fideszben. erre mit lépsz? a fidesz vajon miért nem akarja az ügynöklistát nyilvánossá tenni?megsúgom, az összes geci besúgó ott ül köztük.te meg kinyalhatod,,,

Úri muri 2013.08.16. 17:45:14

@Kim Jong Un:
Ezt mindet "a böszme meg a libás" nevezte ki? Ez eddig zéró.

Az elmúlt 3 évből ennél azért némiképp többet lehet sorolni:

Szalai Annamária, Polt Péter, Handó Tünde, Schmitt Pál, Áder János, Domokos László (ÁSZ, 1998 és 2010 között folyamatos ogy képviselő), Balsai István, Salamon László (alkotmánybíró), Matolcsy és most Mónika.

röf 2013.08.16. 17:55:28

Fodor Gábor már kipróbált több formációt is, teljesen sikertelenül.
Nincs más hátra, ki kéne próbálni, milyen az, mikor reggel dudál a gyár.....

komissarlajos 2013.08.16. 18:08:10

@Kim Jong Un: Te valóban embernek képzeled magad? S, nem egy Alliennek?

komissarlajos 2013.08.16. 18:16:18

@Kim Jong Un: Bunkó! Használd az ékezeteket, ahogy a magyar helyesírás szabályzata előírja.

pánpéter 2013.08.16. 18:21:36

@_most_:
egy volt SZDSZes politikusnak akkor lewnne jogalapja és erkölcsi alapja kritikát megfogalmazni, ha akkor, amikor ő hatalmon vbolt, máaféle hatalomtechnikát alkalmazott volna. De nem ezt tette, sőt, szabadelvű, liberális politikusként konkrétan szemethúnyt és tapsolt a nyilvánvaló jogsértéseknek. Innen nézve pedig elég furcsa, hogy most a bukott fodor számonkér dolgokat bárkin is...

pánpéter 2013.08.16. 18:24:01

@regress:
1, a Fidesz nem került a szemétdombra. 1990 óta parlamenti párt. Az MDF a szemétdombra kedült. Meg az SZDSZ is. okkal.
2, a stílusod elárul. én azt értem, hogy siratod a bukott liberalizmust, de hát lassan kezdj el beletörődni. ami volt, elmúlt. SZDSZ nincs többé, Fodor Gabika pedig örökké az a vesztes marad, aki volt mindig is. Mert ezt érdemli, és ezt érdemli a liberalizmus is.
Amúgy meg nyalja ki neked Fodor, gyíkarc.

J.László 2013.08.16. 18:32:54

Fodor a végén még listás helyet kap az MSZP-nél. Fogadjunk, hogy erre hajt.

♔batyu♔ 2013.08.16. 18:33:38

@pánpéter: Ez Regress egy beteg, ballibsi hülyegyerek. Ennek aztán magyarázhatsz, küldd el az anyjába, ez a legtöbb amit tehetsz érte.

♔batyu♔ 2013.08.16. 18:36:16

@J.László: Na igen, az ilyet hívják a politika zombijainak. Mint a Bokros. Már mindegy hol, csak jövedelem és egy kis hatalom legyen.

J.László 2013.08.16. 18:40:11

@regress:
Jellegzetes liberális. A tényekről nem vesz tudomást, gondolkozni pedig nem tud.

Egyelőre a liberalizmus került szemétdombra, persze csak akkor, ha az a valóság, ami minket körülvesz, nem pedig valami más.

A '89 óta többször szénné égetett és manipulált ügynöklista szerinted ér még valamit? Nem az NDK-ban vagyunk, ahol két hét alatt omlott össze a rezsim és a nyugatnémet titkosszolgálat első dolga volt rátenni a kezét a nagyrészt érintetlen Stasi aktákra.

OftF 2013.08.16. 18:42:23

Kedves Gábor.
Sajnos, amióta az SzDSz a mai állapotokért leginkább felelős kommunisták csatlósa lett (1996), kérhetsz akármit, nem sokat ér. Még akkor se, ha igazad van most épp. Így jártatok.

andras314 2013.08.16. 18:59:50

Kedves Fodor Gábor!

Öszinte együttérzésem és tiszteletem amiért ilyen elképesztően ocsmány bejegyzéseket eltűr. Lehet, hogy éppen azt akarják kiprovokálni hogy letörölje őket, és ezzel bizonyítsák, hogy maga sem visel el mindent. Én - bár liberálisnak tartom magam - de bizony ezt már tűrhetetlennek tartom. Pl. aki azt mondja, hogy ő nem náci, csak utálja a buzikat, a liberálisokat meg a cigányokat. (Nem is értem, hol maradtak a zsidók?) Hogy a penetránsabb kifejezéseiket mellőzzem.
Szóval az itteni alpári stílus szörnyű látképe a mai Magyarországnak.

J.László 2013.08.16. 19:14:10

@andras314:
Kedves András!

Fel tudná sorolni (természetesen a nem liberális) "elképesztően ocsmány" bejegyzéseket?

A buzik, liberálisok és cigányok (nem is értem, hol maradnak a zsiók?) utálatáról is tudna esetleg idézni? Természetesen szintén nem szembeszökően liberális hozzászóló tollától.

A "penetránsabb" kifejezéseket is beleértve, természetesen.

andras314 2013.08.16. 19:22:14

Nem, nem idézek, ilyen ocsmányságokat még idézetként sem írok le.
De nézze meg pl. Kim Jong szinte bármelyik bejegyzését. Vannak mások is.

northern lights 2013.08.16. 19:32:55

@pánpéter:
A FIDESZNEK van erkölcsi lapja valamire is? Mert ha van köpönyegforgató párt akkor ez párt az: élt 5évet...., ha csak a kommunikációjukat nézed akkor is más tesz és mást mond, bort iszik és vizet prédikál, tökéletesen igaz a pártra: A győztesnek mindent szabad, 0 kontroll, önkontroll nincs, de megalománia az van. Ki vesztes, ki a győztes? Régen rossz ha csak ebben klisében tudsz gondolkodni,. Mit győztél az elmúlt 3 évben? kit győztél le? Esetleg egy kis cash flow nem ártana. Örülök hogy neked jól telt, és nem csak erkölcsileg gyarapodtál, gazdagodtál... : )

"SZDSZ nincs többé, Fodor Gabika pedig örökké az a vesztes marad, aki volt mindig is. Mert ezt érdemli, és ezt érdemli a liberalizmus is."
Vesztes lenne? Nem hinném. Miért kell félni egy általad bukottnak titulált képviselőtől, ha tényleg bukott? Mit tehet ellened, ellenetek? Leírja a véleményét? Miért zavar a véleménye? HA te választottaidnak van saját önálló véleményük? Esetleg külön, önálló, párt kommunikációtól mentes véleményüket publikálni is merik? Ezek csak költői kérdések voltak... Rég rossz ha csak 1 pártot szeretnénk látni, hallani, hallatni,.. bár lehet hogy házfeladatodat végezeted és remélem dicséretben és /vagy kitüntetésben is részesülsz....

J.László 2013.08.16. 19:38:22

@andras314:
Várom válaszát, kedves András!

J.László 2013.08.16. 19:44:41

@röf:
" mikor reggel dudál a gyár"

Ez irónia, rendben van. De akkor is.

Csatlakozik egykori liberális bajtársaihoz Berlinben, ahogy szerencsétlen németek még mindig kinyalják a seggüket. Majd német közpénzen megírja az emlékiratait.

andras314 2013.08.16. 19:48:37

Ime egy idézet (Remélem elég meggyőző)
: Kim Jong Un 2013.08.16. 14:35:23
Fodorgeci!

Miert nem takarodsz mar el vegre valami buzinak a seggebe? Beloletek ez a szerencsetlen orszag soha a kurva eletbe nem ker tobbet! Hala Istennek, hogy a mocskos kurva szdsz megszunt letezni is! Ugyanigy fogtok megszunni ti is ti mocskos allatok, es akkor megorulhettek, hogy nem a lampavason kottok ki ahova valok lennetek! Szovalj pusztulj innen te gazember!!!!!!!!!!!!!!!!!

J.László 2013.08.16. 19:59:09

@andras314:
Figyelj András!

Válaszolni úgy kell, hogy a hozzászólás alatt található "Válasz erre" biszbaszra kattintasz.

Úgy tűnik, nem tudod, hogy liberális körökben kötőszó a "Dunába (sic!) lövetjük az összes fideszest" náci alapvetés. Meg az összes "trafikost", és így tovább.

Azt szeretném javasolni, hogy olvass el néhány indexes blogon a hozzászólásokat. Nem nehéz felismerni az úgynevezett liberális kommentelőket. Náluk mocskosabb fantáziájú aljanépet a Föld még nem hordott a hátán.

Az akció reakciót vált ki. Pláne, ha 24 esztendeje tart az "akció".

czjanos 2013.08.16. 20:13:07

Tiszteletre méltó Fodor Gábor nyílt levele, amelyben stílusosan emlékeztette Áder Jánost egykori önmagára. Kérdés, hogy Áder János emlékszik-e még egykori önmagára vagy az már a feledésbe merült és ma már csak a szemellenzős vakfegyelemnek rendeli alá magát.

czjanos 2013.08.16. 20:15:15

@J.László: Én még egyszer sem olvastam olyan baloldali kommentet, hogy "Dunába lőjük az összes fideszest". Ezt te álmodtad vagy mondták neked, hogy ezt álmodd.

czjanos 2013.08.16. 20:20:28

@J.László: A liberalizmus nem került- és soha nem is fog a szemétdombra kerülni, legfeljebb a liberalizmust rosszul képviselő politikusokról mondható ez el. Ilyen viszont másokkal is előfordult már.

andras314 2013.08.16. 20:20:52

@J.László: Ezt nem tudom, sőt nem is hiszem. Nagyon sajnálom, ha van ilyen. Hogy melyik az akció és melyik a reakció, azt nehéz eldönteni. Így biztosan nem lesz vége. És csak az ország általános kultúrája fog egyre mélyebbre süllyedni.

J.László 2013.08.16. 20:23:44

@czjanos:
Ez az enyhébb beszólások egyike. Tanulmányozni kell az index blogokat, jobban mondva azok hozzászólásait. Könnyű felismerni a "liberális" hozzászólókat.

J.László 2013.08.16. 20:44:20

Fodor most nagy ember lehetne, ha a Fideszben marad. Kérdés persze, hogy erről ma mi lenne a Fidesz véleménye. Hogy a bukása ellenére a közélet környékén sertepertél megint, talán arra utal, hogy szeretne ott magának valami megélhetést keresni (figyelem libsik: soha nem gályázott a "versenyszférában"!).

Nem kellett volna 1994-ben átbaszni az SZDSZ akkori szavazóit és nem kellet volna (szükségtelenül) belépni a pufajkás kormányába. Miután épp az SZDSZ volt annak előtte a legvéresebb szájú "antikommunista" párt. A nép emlékezete maximum 6 hónap. De az arcpirító árulások azért mégsem szoktak feledésbe merülni.

northern lights 2013.08.16. 20:46:55

@J.László: "Ez az enyhébb beszólások egyike. Tanulmányozni kell az index blogokat, jobban mondva azok hozzászólásait. Könnyű felismerni a "liberális" hozzászólókat." ez teljesen félre magyarázás részedről... libsi, bibsi bolsi, komcsi meg egyéb bélyeggyűjteményt használtok az ellenkező véleményt megfogalmazójával szemben, aztán jön hogy bizonyítsd be, várom a válaszodat replika. Konstruktív gondolatot tőled még nem olvastam, de hasonszőrű barátaidtól, elvtársaidtól sem. Ma pl. a gúnyon és általatok használt ledegradált, de miden véleményt elsöprő szuper fegyveretek a "nagy erkölcsiség" ürességén ( Sajnos sikerült már az erkölcs fogalmát is kiüresítenetek) és más pártra való mutogatáson kívül, más nem volt. se pro se kontra.

Húsleves 2013.08.16. 20:56:50

Nyílt levél Fodor Gábor "rendszerváltó" Úrnak

Kedves Fodor Gábor!
Írd le még jó sokszor valamilyen aktuálpolitikai téma mögé bújva, hogy te, meg a Viktor, meg az Áder János hú mekkora rendszerváltók voltatok!
Nagy szükség van rá, mert egyre kevesebben hiszik már el, hogy a ti, nyilvánosság kizárásával történő "kerekasztal" tárgyalásaitok a kommunista rendszerhez lojális apáitokkal inkább a hatalom átmutyizásáról szóltak, mint rendszerváltásról. Számomra például rendkívül leegyszerűsíti a képet, ha olyan belemagyarázások helyett, ami főleg a ti galeritek hú de nagy politikai csatározásainak közepette egymás múltbéli "rendszerváltó" személyének fényezésén alapul, inkább abból a sokkal kézenfekvőbb alapállásból indulok ki, hogy ugyanolyan kontraszelektált, gerinctelen haszonlesők voltatok ti már akkor is, mint most.
Ezt támasztja alá az az apróság is, hogy bár mindkét oldalon volt már kétharmadotok, amikor senki sem akadályozhatott volna meg benneteket az ügynökakták nyilvánosságra hozatalában, azok még most is maximálisan élvezik a védelmeteket.
Ha demokratát akarsz játszani, akkor csináld élesben, tedd fel az internetre azt a többtonnányi letitkosított anyagot, ami a "nagy politikai ellenfeleitekkel" közös mutyiaitokat tartalmazza. Kezdheted az olajmaffiával és a cigánygyilkosságokkal.
Ugye, hogy ennyit se mernél megtenni? De azért higyjük el, hogy te meg a haverjaid olyan de olyan bátrak voltatok, hogy szembeszálltatok a rettegett diktatúrával, mi? Orbán Győző bácsi meg közben zavartalanul menthette át a kommunista kapcsolatait kapitalista tőkére, miközben a gyereke forradalmárkodott. Nagyon klassz sztori.
Sokat beszélsz a ti "rendszerváltó" szerepetekről, de kilóg a lóláb.

kibulizottorszag.net/

BadSimpson 2013.08.16. 20:56:53

@J.László: És akkor mi van, hogy ha valaki liberális? Vagy ez már 'bűnnek' számít?

Rózsa Misi 2013.08.16. 21:13:51

A blog bejegyzés minden sorával egyet tudok érteni. A Fidesz úgy gondolja, hogy a kétharmad az abszolút hatalmat adja meg számukra. Demokráciában nem létezik abszolút hatalom, a nagy többség nem hagyhatja figyelmen kívül a kisebbség véleményét. Orbán nacionalista mázzal lekenve, műkereszténykedéssel megfűszerezve lopja vissza a kádárizmust. EZÉRT kell takarodnia, maffia társulatával együtt.

Egy ritka előfordulású, de jobboldali demokrata 2013.08.16. 21:16:25

Engedjétek meg, hogy 3 területre vonatkoztatva vizsgáljam a liberalizmust.
1. Politikai liberalizmus. No ez megszünt az SZDSZ-szel együtt az elmúlt választásokon. Az utolsó százalékokat éppen Fodor Gábor amortizálta le 2009 tavaszán, amikor ultimátumot intézett az akkori miniszterelnökhöz hogyha egy megadott időpontig nem kapnak választ egy adott kérdésre, akkor kilépnek a koalícióból. Nem kaptak választ, nem léptek ki. No ezt a legegyszerűbb ember is értette, aki figyelte az akkori politikát, ezért természetesen módon ment a történelem szemétdombjára a párt. Azóta sem hiányoznak senkinek, köszönhetően azoknak az ügyeknek is, amiket "elméleti" politikusként képviseltek. Ezért én is megkérem Gábort, hogy inkább gyári munkával próbálkozon. Mivel ő is ahhoz a politikai garnitúrához tartozik, akik egy percet nem dolgoztak az egyetem után. Mindezt indulat nélkül, jótanácsként írom.
2. Gazdasági liberalizmus. Ezt mindenki csodafegyvernek hitte annak idején, hogy majd ettől felvirágzik egy ország gazdasága, csak vezessék már be. Ma már szerintem mindenkinek világos, hogy ez csak a mézesmadzag, ami egy ország gazdaságát egészséges protekcionizmus helyett átjáróházzá változtatja. Ahogy elnézem erre sincs igény manapság.
3. Társadalmi liberalizmus. Ez működik, és sajnos ki is fejti hatását. Persze nem a Saria-t szeretném bevezetni, de hogy a liberalizmus közerkölcsökre gyakorolt hatása 20 év alatt hová süllyeszthet egy országot, ahhoz szerintem nem kell messzire menni hogy példát találjunk.

jet set 2013.08.16. 22:17:35

Bezzeg az szdsz minden pozícióba független embereket nevezett ki, ugye? Egy párat szedjünk már össze!

pánpéter 2013.08.16. 22:38:56

@northern lights: nos, te most még itt rugózhatsz ameddig csak gondolod, de ettől függetlenül a tény az tény marad: Fodor és pártját az emberek a kukába dobták. nem írom le századjára is, mi vezetett idáig. erről csak azok az emberek tehetnek, akik tönkretették az szdsz-t. kóka professzor, fodor, demszky, és a többi remekbe szabott liberális elme.
fodor g még egy ideig irogatja a blogbejegyzéseit, bízva abban, hogy becsúszik neki egy gumicsont parlamenti mandátumot érő listás hely formájában. mert ez a sztory erről szól, semmi másról.
ezek szar emberek, senkit nem képviselnek magukon kívül, soha nem is képviseltek senkit. tehetségtelen kutyaütő ocska brigád, és ezt a válaaztópolgárok pontosan tudják.
béke poraikra.

Úri muri 2013.08.17. 08:25:10

@pánpéter:
Tudod, Pánpéter, óriási, az emberi minőséget érintő különbség van közted és Fodor Gábor között: Fodor Gábor soha nem mondott és soha nem fog mondani egyetlen emberre sem (még rád sem) olyat, hogy „szar ember”. Te ezzel a baseballütőt lengető stílusoddal a nyomába sem érhetsz Fodor Gábornak. És ezt a választópolgárok pontosan tudják. Ideig-óráig szerepet kaphat a baseballütő, hosszútávon azonban úgyis a mérsékelt, higgadt hangnem a nyerő. Mégpedig azért, mert a választópolgárok pontosan tudják, hogy a baseballütő stílus sehova nem vezet, csak rombolni képes, de az építkezésre (= előrejutás) alkalmatlan. A választópolgárok pedig nem akarnak romok között élni, nem akarnak nap mint nap háborúba menni, hanem békességet akarnak maguk körül. Úgy hogy kezdheted becsomagolni a baseballütődet.

northern lights 2013.08.17. 08:33:08

@pánpéter: miért rugóznék bármin is?:) Téged zavar. "ezek szar emberek, senkit nem képviselnek magukon kívül, soha nem is képviseltek senkit. tehetségtelen kutyaütő ocska brigád, és ezt a válaaztópolgárok pontosan tudják.
béke poraikra." Ezt leírhatnád összes mai parlamentben ülő pártra és szinte az összes honatyára... : ) Akár a kedvenceidre is... : ), LOL, XD
A TE képviselőd téged képvisel? Biztos vagy benne? : )
Szerinted van aki képvisel ma valamit is a Parlamentben? Párbeszéd nincs, a kormányzat sem a civil szervezetekkel, sem a szakmai szervezetekkel sem az ellenzéki pártokkal nem áll szóba, illetve annak még a látszatát sem kelti. Igaz jogosult, hogy bármit megtehessen, és kétség sem fér hozzá, hogy meg is teszi. Már csak piramisok építése hiányzik..., de hamarosan azok is lesznek. Szerinted rugózás Fodor Gábor blogja,, de nem értem téged miért zavar? Mi a gondod vele? Protestálni és vélelmezni lehet, szerinted nem? Amit leírt, ténylegesen is így történik, a kormányzó párt(ok) einstandol mindent amit lehet, meg teheti. Kérdés az mi történik, ha nincsenek fékek ellensúlyok, nincs kontroll és nincs önkontroll sem?
"A demokrácia sohasem csupán a választásokról szólt. A demokrácia azt jelenti, hogy a nép kormányoz, de a kormányzás valamivel többet jelent, mint pusztán választásokat. Hagyományaink szerint azt is jelenti, hogy érvekkel alátámasztott vitákon át történik a kormányzás."-Lawrence Lessig Lessing feltételezi az érvekkel alátámasztott vitákat, de mi történik ha nincs párbeszéd, illetve nincs párbeszédre törekvés? Még egy idézet tőle: "Ha a média kevés kézben összpontosul, sokkal több mindent el tud rejteni a nyilvánosság elől.", különösen ha médiahatóság is ugyanabban a kézben van.
Végezetül:
"A demokrácia olyan eszköz, mely biztosítja, hogy ne kormányozzanak és ne tájékoztassanak bennünket jobban, mint ahogy megérdemeljük."-George Bernard Shaw

Egy ritka előfordulású, de jobboldali demokrata 2013.08.17. 10:17:01

@northern lights: Rátapintottál a lényegre. Magyarországon kb. 15 éve nincs érdemi vita. Ez vezet oda, hogy szekértáborok alakulnak ki, és ugyanazokat a hülyeségeket olvassák egymás fejére, amiket a nagy politikából kapnak. Önállóan gondolkodó emberekre már nincs is szükség. Valószínű hogy a politikusoknak ez a legkényelmesebb állapot. Az emberek tehát egymásnak esnek ahelyett, hogy mindenki elkezdené szidni a politikusokat. Így nem fog megerősödni a civil társadalom.

látjátok feleim szümtükkel 2013.08.17. 13:19:11

@Egy ritka előfordulású, de jobboldali demokrata: "Az emberek tehát egymásnak esnek ahelyett, hogy mindenki elkezdené szidni a politikusokat. Így nem fog megerősödni a civil társadalom. "

Érdemes szombat reggel kimenni a piacra, és haélgazni a "népet". Ott kiderül, hogy mégis csak erősödik a civil társadalaom.

Egy ritka előfordulású, de jobboldali demokrata 2013.08.17. 13:51:12

@látjátok feleim szümtükkel: Igazad van, a piac is egy előfordulási forma, csak nem túl hatékony. Igazából a fejlettebb demokráciákra jellemző civil szervezetekre gondoltam, akiknek erős a társadalmi beágyazódásuk és érdekérvényesítő képességük. Példa: Mondjuk egy kisváros polgármestere saját javára próbál egy törvényt vagy rendelkezést fordítani ( Magyarországon ugye ez elképzelhetetlen ), és mondjuk a helyi Katolikus Nőegylet fellép ellene, esetleg kimegy tüntetni. Ennek hatására a polgármester önkritikát gyakorol, és visszatáncol, esetleg lemond. Na amíg ide eljutunk, az kb. 50 év.

Pandamedwe 2013.08.17. 18:45:14

Hát Feleim!
Elég gyalázatos kommenthalom jött itt össze pedig az írás egész jó igaz Gábortól ez el is várható.
Szomorú viszont, hogy mindez alig észrevehető mennyiségű a témához szóló komment kivételével csak szimpla kinek a qrva anyját hozzászóláshalmot eredményezett.
Pedig egy eléggé fontos pozicióba készülnek kinevezni egy irtóra dilettáns ám nagyon szolgalelkü asszonyságot
Nem kell se libsinek se jobboldalinak (ez annyira röhelyes a mai jobboldalra alkalmazva) lenni, hogy belássuk:
2010 ben igen nagy hibát vétett a társadalom a miniSzterelnök urunk 2/3-os hatalomba segítésével

látjátok feleim szümtükkel 2013.08.17. 23:51:07

@Pandamedwe: "2010 ben igen nagy hibát vétett a társadalom a miniSzterelnök urunk 2/3-os hatalomba segítésével"

Tévedés, mert az 1/3-ad segítette a passzivitásával. Egyébként meg ha az ember előre tudná, hogy elesik, akkor el sem indulna, hanem egyből leülne. 2010-ben a passzív többség sem látta mit tett. Utólag mindig okosabb az ember. Történhet ( volt már a történelmünkben ) olyan, hogy előre okosabbak leszünk?

Rózsa Misi 2013.08.19. 01:06:39

Nekem kifejezetten tetszik, ahogy a fidesznyik neokádárista horda és szélsőjobbos salak ennyire beindult Fodor Gábor ellen. Féljenek csak, hiszen az általuk képviselt mocsokkal szemben a liberalizmusnál hatásosabb eszközt még nem találtak fel.

A támadók közül egyetlen egynek se sikerült a legkisebb ellenérvet se felhozni azzal szemben, amit Gábor leírt. Hiába na, a tények makacs dolgok. Azokkal szemben nem marad más eszközük, mint az üres köpködés. Az meg kevés lesz ahhoz, hogy választást lehessen 2014-ben nyerni, hiába követtek el mindent annak érdekében, hogy maguk felé döntsék a pályát. Még a külföldi szavazatokkal való csalás is kevés lesz ahhoz, hogy a Fidesz gengszterek hatalmon tudjanak maradni.

Egyre többen értik meg Magyarországon is, hogy az országot a bajból a liberális politika felé való nyitás húzhatja ki. Hiszen Európa összes működő, jóléti demokráciájának alapja a liberalizmus. Nem véletlen, hogy Fodor Gábor pártjához, naponta egyre többen csatlakoznak. Egyre több helyen találkozhatunk a Liberálisok helyi szervezeteivel. Egyre többen ismerik fel, hogy liberálisok nélkül a Parlament és az önkormányzatok ámokfutást mutatnak be jellemzően. Nem véletlen, hogy a politikai szélsőségeseknek és a neokádárista Fidesz hordának, olyan a liberalizmus, mint ördögnek a tömjén füstje. Létre fog jönni a demokratikus erők, program alapján történő széles választási összefogása, amiben a Liberálisoknak jelentős szerep jut majd és ez az összefogás 2014-ben fel fogja szabadítani az országot a Fidesz megszállás alól. Van miért fosnotok politikai szélsőségesek és neokádáristák.

Körösi Gyula 2013.08.19. 01:11:40

Kedves Fodor úr, nagyon szépen köszönöm Önnek ezt a korrekt írást. Abszolút igazságokat sikerült kimondania általa, de sajnos itt olyan mély a mentális és morális fertő, hogy lám sokaknak nem sikerül értelmeznie amiről írt, egyszerűbb populista demagógiáknak bedőlni és önmagukat ámítani azzal például, hogy most Magyarország jobban teljesít. Kun Béla-Horthy-Szálasi-Rákosi-Kádár után űr keletkezett a mélymagyar agyatlanságban. Ezt az űrt tölti be számukra Orbán és rendszere. A szabadság érték, de ebben a romlott társadalomban még sokan nem képesek megérteni. Az ilyen írások talán fényt hoznak a sötétségbe és kinyílik tőlük pár szem. Köszönöm és csak megint megerősítést kaptam arra, hogy Ön az a politikus, akire itt még valóban érdemes figyelni.

Libsike2008 2013.08.19. 01:15:34

Nagy baj volt 2010 után, amikor eltünt az SZDSZ. Mi liberálisok szellemi homleszek lettünk. Öröm látni, hogy Fodor Gábor elindította pártját, végre újra erős politikai otthonra lelhetünk, erre vártunk már évek óta. Mert bár utáljuk a Fideszt és a politikai szélsőségeseket, de se az MSZP se az MSZP 2.0 DK nem alternatíva számunkra még ezekkel szemben sem., Az LMP egy átverés és politikai szélhámosság, az Együtt meg egy zavaros massza. Egyikre se szavaznék, de a Liberálisokra nagyon szívesen és az összefogásra is csak akkor, ha a Liberálisok abban szerepet vállal.

Fodor Gábor írása meg megint a szokásos módon remekre sikeredett és nagyon, de nagyon igaza van. Hajrá Liberálisok, hajrá Európa!

Libsike2008 2013.08.19. 01:53:58

Fodor soha nem árulta el az elveit mint Orbán és a Fidesz. Fodor egyértelműen hiteles, Orbán és a Fidesz egyértelműen gazemberek gyülekezete.

Egy ritka előfordulású, de jobboldali demokrata 2013.08.19. 10:53:20

Minden tiszteletem a liberális gondolkodású embereké, de értsétek meg, hogy az SZDSZ olyan szinten amortizálta le a liberalizmust Magyarországon, hogy a többség köszöni szépen, de nem kér belőle. Az hogy most kisebbik rosszként akar a politika farvizén felevezni, tegye, de 1 százalék alatt marad, garantáltan, és megérdemelten.

andras314 2013.08.19. 21:22:48

@Egy ritka előfordulású, de jobboldali demokrata:
1. Nem mindig a többségnek van igaza.
2. Ha valaki leamortizálta a liberalizmust, az nem Fodor volt. Ő volt az egyetlen politikus, aki az elvei mellett való kitartásban odáig ment el, hogy lemondott képviselői mandátumáról és visszament harmadannyi fizetésért egyetemi oktatónak.
3. Viszont a Liberális Internacionálé egyik egykori alelnökét úgy hívják, hogy Orbán Viktor. Aki - de főleg a hívei - a "liberális" szót, kb. a "tetves féreg" szinonimájaként használja /használják.
4. Emlékezzünk, hogy az SzDSz - többek között - Solt Ottilia szegényeket segítő hálózatából jött létre. Ma ki segíti a szegényeket? (A "rezsicsökkentés" zseniális és végtelenül hazug propaganda.) Pedig a szemmel látható nyomorban élők száma sokkolóan növekszik.
Ennyit az SzDSz és Fodor amortizációjáról.

Egy ritka előfordulású, de jobboldali demokrata 2013.08.19. 23:20:53

@andras314: Szívesen vitatkozom veled. Én sem azt állítottam, hogy Fodor amortizálta le az SZDSZ-t, de ahogy korábbi hozzászólásomban írtam, a maradék 1-2 százalék 2009 tavaszán veszett el, amikor világos diktátumot intézett a kormányfőhöz, hogy kilépnek a koalícióból, ha nem kapnak választ a kérdésükre adott időre. Nem kaptak, nem léptek ki, no ekkor vált teljesen hiteltelenné a garnitúra. Szerintem nem etikus a korai SZDSZ-szel példálózni, mert ég és föld a különbség a 20 évvel későbbihez képest. Azt senki nem vonja kétségbe, hogy 90 környékén progresszív szerepe volt az SZDSZ-nek, a legtöbb szakértője nekik volt. Néztük eleget a Zárórában. Viszont az hogy később Kókának mi köze volt az SZDSZ-hez, vagy a liberalizmushoz, arra nem hiszem hogy élő ember válaszolni tudna. Így visszagondolva a kezdeti SZDSZ-re, sok olyan ember volt benne, aki ahhoz értett, hogy hogyan kell egy diktatúrát lebontani, de hogy hogyan kell egy új társadalmat építeni, azt kevesen értették. Akiknek volt önkritikájuk, azok visszavonultak, de a mai napig nem emlékszem például, hogy Magyar Bálint, és mondjuk Pető Iván mutatott volna valamilyen kvalitást a hatalom gyakorlásában. Szóval hidd el, hogy az SZDSZ mégis csak magát bontotta le, amellett hogy egy idő után a liberalizmusra fogtak mindent, hiszen bűnbaknak első osztályú volt. Persze a tehetségtelenségen kívül a sok álvita, bérrettegő, valamilyen 'védő' szervezet, akik bárkit megvédtek volna, még önmagától is, végleg betette a kaput a liberális eszmének. Így jutottunk el napjainkhoz, amikor a többség most már szívesen építene egy demokratikus, mérsékelt jobboldali társadalmat, erős civil szervezetekkel, csak ehhez új arcok is kellenének.

andras314 2013.08.19. 23:53:25

@Egy ritka előfordulású, de jobboldali demokrata:
Nagyon örülök, hogy van ilyen válasz is a facebookon, és speciálisan ezen a portálon. Észérvek, minden anyázás és trágárság nélkül. Nagyon köszönöm még egyszer.
Amiket írsz, abban meggyőzhető vagyok, sőt sokmindennel egyet is értek. Igen, az igaz, hogy Kóka nagyon messze volt Solt Ottiliától. Ahhoz nem vagyok (voltam) eléggé politika követő, hogy Pető és Magyar kvalitásairól nyilatkozzak. De emlékszem a Pető Kónya vitára, ami (nem Kónya, hanem a közönség okán) enyhe előszele volt a későbbi fideszes anyázásnak.
Lehettek (voltak) gyarlóságok, lehettek be nem tartott ígéretek. De az a módszeres kiépítése az egyszemélyi korlátlan hatalomnak, saját portán stadionépítés, bírák nyugdíjazása, magánnyugdíjpénztárak és takarékpénztárak einstandolása és millió más ...
Szóval azért ez egy egészen más kategória, ehhez foghatót még a Kóka alatti SzDSz sem produkált.
Ez a mai Fidesz a politika szinte legalja, ez alatt már csak a nyílt fegyveres diktatúra van.
Nagyon jó lenne, ha sok jobboldali demokrata lenne hazánkban. Üdvözlettel Andras 314

Petyat 2013.08.20. 10:54:52

@Húsleves:

Köszönöm, hogy nem nekem kellett megfogalmazni. Íme itt egy film, ami bemutatja hogy történt a módszerváltás:

film.indavideo.hu/video/f_az_ugynokok_a_paradicsomba_mennek

Szerintem a föszereplő Viktort formálja meg. Mások szerint Demszky, de az is lehet, hogy a blog tulajdonosát tisztelhetjük Kárász Mátyásban.

Ritkán trollkodok, de ez jól sikerült. :D

Húsleves 2013.08.20. 19:04:38

@Petyat:
Szerintem a főszereplő kitalált személy, de ha valóságos, akkor is 100% hogy se Demszky, se Orbán. Ezek egyike sem olyan kispályás játékos aki valaha is sodródott volna az árral, hanem abszolút tudatos, gátlástalan emberek.
Ettől függetlenül a film nagyon jó, úgy is mondhatnám hogy alapmű, mert jól érzékelteti azt a pszichológiai, környezeti hátteret, amiből az emberek megérthetik, hogy semmiféle rendszerváltás nem történt. Az elit csak úgy tudta átmenteni a hatalmát és folytatni a kisded játékait, hogy tovább finomították a rendszerüket. Volt akit bevettek a buliba, másokat megtévesztettek, vagy a régi jól bevált titkosszolgálati módszereikkel fenyegettek, zsaroltak. A tévében (akkor még csak köztévé volt!) beindították az agymosást, csak úgy repkedtek a "gyulyás-szocializmus" és a "legvidámabb barakk" kifejezések minden nap, hogy az agyadban összekapcsolódjon a hatalomátmentő kommunista elit a szovjet elnyomásból a népe számára a lehető legjobbat kihozó jóságos bácsikkal. És ezek vannak hatalmon ma is, csak a szerepeket cserélgetik.
De ha eddig nem tetted, olvasd el annak a Nagy-Britanniában élő magyar történésznek az írását is, amit belinkeltem, azután biztosan nem maradnak fehér foltok a térképen:
kibulizottorszag.net/

Petyat 2013.08.20. 22:32:48

@Húsleves:

Köszi. Ismerem az oldalt. Szerintem Kárász továbbra is a kiszes viktor. De ha nem ö az, vagy egészen másképpen történt, az ellenéki kerekasztal résztvevői - Igen kedves blogtulajdonos, te is - érdekes dolgokat tudnának mesélni. Valakinek végre kinyílhatna a szája.
vissza az oldal tetejére
süti beállítások módosítása