14 már 04

Putyin pincsije és a paksi Júdás-pénz

„Európában bizony elszaporodtak Putyin pincsijei, és ezt most már mindenki kezdi veszedelmesnek látni.” Ezt Orbán Viktor nyilatkozata néhány évvel ezelőtt, amikor az orosz gázvezeték építése szerepelt napirenden. Ma, egy sokkal fontosabb nemzetközi krízis kellős közepén – maradva a miniszterelnök szavajárásánál - Putyinnak csak egyetlen pincsije csóválja a farkát Európában. Orbán Viktor az, Magyarország miniszterelnöke.

Az elmúlt napokban Európa és a nyugati világ minden vezetője megszólalt Ukrajna orosz lerohanása kapcsán. Nem csoda: a hidegháború óta ez Oroszország és a nyugat legsúlyosabb politikai konfliktusa. Államelnökök, kormányfők, uniós vezetők, nemzetközi szervezetek képviselői, és máskor visszafogott hangú diplomaták ítélik el szokatlanul kemény hangon Oroszországot. A magyar kormányfő hallgat és mellébeszél.

Orbán Viktor hajlamos rá, hogy a számára kínos konfliktushelyzetekben néma maradjon, de a hallgatás ma, amikor orosz csizmák masíroznak egy velünk szomszédos, független ország területén, elfogadhatatlan. Miközben a hétvégén az egész világot a súlyos ukrán válság foglalkoztatta, a magyar miniszterelnök fotósok kíséretében kampánylátogatáson vett részt egy nyíregyházi családnál, az ukrán határtól néhány kilométerre, és néma maradt a legfontosabb kérdésben. Amikor végül egy hétfői kampányrendezvényen mégis szóra bírták a kérdésben, megalkuvó választ adott. Mindössze annyit tudott megjegyezni, hogy „Magyarország nem része a konfliktusnak”. Felháborító cinizmussal azt is hozzátette, hogy a magyarok biztonságban vannak Kárpátalján.

Ez persze nem igaz. Ukrajnának egyetlen polgára sincsen biztonságban, amikor idegen hadsereg vonul be az országukba, különösen nem egy nemzeti kisebbség tagjai. A magyar kormány hallgatása, a kormánypárt fizetett civiljeinek oroszpárti békement-terve, és a magyar állami média oroszbarát tudósításai kezdettől sokat ártottak a kárpátaljai magyarság ügyének. A Janukovicsot megbuktató ukrán politikai erők ebből azt a következtetést vonhatták le, hogy a magyarok az oroszok mellett állnak ki a konfliktusban. Közülük pedig az ukrán szélsőjobboldal utcai hangadói nem szoktak bíbelődni azzal, hogy megkülönböztessék a magyar miniszterelnök és az ungvári magyar polgár álláspontját. Ebben az ügyben a tétlenség és a némaság nem a semlegességet, hanem az orosz érdekek képviseletét jelenti. Tudják ezt azoknak az országoknak a vezetői is, akik hétvégén annak ellenére elítélték az orosz agressziót, hogy nemzeti kisebbségeik élnek Ukrajnában: Lengyelország és Románia.

Nem lehet magyarázata a sunnyogásnak az orosz energiafüggés sem. Európa számos olyan állam és kormányfője is határozottan felszólalt az orosz lépések ellen, amelyek hozzák hasonlóan az orosz gázra utaltak. Mint ahogy néhány éve megszólalt egy sokkal kevésbé súlyos konfliktus kapcsán Orbán Viktor is, aki még 2007-ben is attól óvott, nehogy Magyarország a Gazprom legvidámabb barakkja legyen.

Okkal gondoljuk, hogy a szégyenteljes hallgatás magyarázata nem lehet más, mint a Paks ügyében kötött Orbán-Putyin paktum. Varga Mihály hétvégi nyilatkozata szerint a Fidesz arra készül, hogy összehívja a Parlament rendkívüli ülését, hogy minél előbb megszavazhassák a 3000 milliárd forintos paksi hitelszerződést. Nem mondom, ez az összeg több mint a 30 ezüst, de Júdás-pénznek azért csak Júdás-pénz. Azért akarják minél gyorsabban megszavazni az ország eladósítását – családonként egymillió forinttal! – nehogy a választások után erre már ne legyen lehetőségük. Az agresszió elítélése helyett Putyinnak tett hűségnyilatkozatra készülnek. Mindezt azért, hogy az irgalmatlan összeg magyar vállalkozóknak ígért egyharmadát a Közgép és más Fidesz-közeli cégek már most a zsebükben érezhessék.

Az Országgyűlés rendkívüli ülését valóban össze kellene hívni. Hiszen aki eddig nem tudta volna, ma már pontosan láthatja: az az ország, amelyik gazdasági függésbe kerül az oroszoktól, hamarosan a politikai, majd a katonai függést is megismeri. Ha a kormányt nem győzték meg Paks kapcsán a gazdasági aggályok, a zöldek érvelései, a népszavazási törekvések, számos tudós, szakember szakértő szavai, akkor álljon most intő példaként Ukrajna sorsa! A cseh kormány éppen tegnap jelentette be, hogy orosz cégek nem vehetnek részt a Temelin atomerőmű bővítésében. A cseh védelmi miniszter szerint Oroszország az ukrajnai lépéseivel kikerült a kiszámítható, demokratikus országok csoportjából. Éppen ezért a rendkívüli ülésen nem történhet más, mint a paksi Orbán- Putyin-paktum felfüggesztése, az ukrán helyzet megvitatása, és az orosz agresszió határozott elítélése.

Véget kell vetni a sunnyogásnak, a gyáva hallgatásnak. A miniszterelnöknek a Parlament előtt igennel vagy nemmel kell válaszolnia arra a kérdésre, hogy egy uniós és NATO-tagország miniszterelnökeként elfogadja-e magára nézve kötelezőnek a NATO és az Európai Unió álláspontját. A NATO főtitkára hétvégén nyilatkozott, a katonai szövetség álláspontja egyértelmű: Oroszországnak le kell állítania a katonai beavatkozást. A NATO támogatja Ukrajna területi integritását és szuverenitását. Az ukrán embereknek külső hatalom nyomása nélkül szabadon és önállóan kell dönteniük az országukról. Szinte szó szerint ez az unió és a többi szövetségesünk álláspontja is.

Orbán Viktor, aki 25 évvel ezelőtt az orosz csapatok távozására szólított fel, ma Kádár János megalkuvását képviseli. Én vele szemben azt mondom: nem lehet feladni Magyarország becsületét egy, csak a Fideszes oligarcháknak kedvező hitelszerződésért cserébe. A NATO és EU tagságunkról a magyar emberek népszavazással döntöttek. Nem kétharmados, hanem négyötödös többséggel. Orbán Viktor és Putyin senki által meg nem szavazott paksi paktuma ezt nem írhatja felül! Április 6-án arról is szavazunk, hogy a nyugati világhoz tartozzunk-e továbbra is vagy Putyin legvidámabb barakkja legyünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://fodorgabor.blog.hu/api/trackback/id/tr905842823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogyó 2 2014.03.04. 23:32:20

@Teszt.Elek: Tudod, ők csak ebben tudnak gondolkodni: Barát-ellenség, fekete-fehér. A színek náluk max. csak árnyalatok.
Politikai képük is ennyi: Hazafiak vs. balliberális-zsidóbérenc-buzeránstámogató-kozmopolita-globalista-multibarát-bankár broáf....

yatumux 2014.03.04. 23:32:33

Ezek szerint nem... :)))))

navan 2014.03.04. 23:33:23

@yatumux: mindegy, hogy hol elek. amit a mai magyar kozosseg (donto tobbsege) muvel, azzal majd a gyerekeinknek kell elszamolniuk. ha tudnak.

Lucky Larry Silverstein 2014.03.04. 23:36:15

@Bogyó 2: 'Politikai képük is ennyi: Hazafiak vs. balliberális-zsidóbérenc-buzeránstámogató-kozmopolita-globalista-multibarát-bankár broáf..'

Ja mert ez van, A vagy B. Ne szégyelld már annyira, légy rá büszke mint én!

Kim Jong il 2014.03.04. 23:36:20

@Teszt.Elek: mert ti probaljatok semlegesnek lattatni magatokat, kozben pedig libapartiak vagytok. Ennyi.

Bogyó 2 2014.03.04. 23:36:35

@Gera: Én meg sajnálom, hogy nem hagyták meg nekem, hogy eldönthessem, hogy támogatom-e, hogy jó-e.
Leszartak, s kurvára nem érdekli őket az se, hogy te támogatod.
Nem számítanak az érvek, csak hited legyen, higyj a Vezérben, mert ő csakis jól dönthet.

Mellesleg neked nem lett volna jobb, ha lett volna a döntés előtt is lehetőséged arra, hogy meggyőzd azokat akik ellenzik, hogy támogassák, ha ez egyszer jó?
Ha megismerjük a hatástanulmányokat?
Ha akkor döntjük el, amikor tényleg muszáj?
Így az ember automatikusan más okokat lát, mert nem racionális se a döntés módja, se az időzítése. illetve az, csak másért.

Blikknépe (törölt) 2014.03.04. 23:37:31

hülye vagy gábor, mindig is az voltál.

ráadásul hazudsz is, mert a te elvtársaid döntöttek a paksi bővítésről - igaz te ellenezted illéssel együtt, de ez nem számít.

"Fodor Gábor szerint amikor ő népszavazásról beszélt, Gyurcsány már megdorgálta a kormányülésen, amiért nem várta meg, hogy a kormány egységes álláspontot alakítson ki...és Gyurcsány környezetéből is megüzenték neki, hogy a kormányfő elkötelezett a nukleárisenergia-termelés melett."

nem a ti kormányotok módosította a hosszútávú stratégiát úgy, hogy új erőművek épülhessenek?

Gyurcsány Ferenc? Parlament 2009 február :"szeretném tájékoztatni a parlamentet, hogy a kormánynak az a szándéka, hogy arra kérje az Országgyűlést, hogy még az idei év első félévében hozzon döntést arról, hogy a Paksi Atomerőmű kapacitását egy átfogó fejlesztéssel megkétszerezzük - ha mindezeket megtesszük, akkor Magyarország a régióban olyan ország lesz, amelynek nem kell attól rettegnie, hogy ha valahol baj van az energetikai rendszerben, akkor nem tudunk fűteni, vagy le kell kapcsolni a villanyt, hanem olyan ország lesz, amely, ha kell, akkor a legrosszabb körülmények között is meg tudja védeni saját érdekét, esetleg segíteni még másoknak is."

az MSZP szakpolitikusa Podolák úr mondta, hogy cél a 80% atom, 20% megújuló, így lehet csökkenteni az orosz gáztól való függést.

Lucky Larry Silverstein 2014.03.04. 23:40:40

@Blikknépe: Rántsd le a leplet a fikarágó cionista retyerutyáról inkább, az viccesebb, mint az emeszpé!

Bogyó 2 2014.03.04. 23:40:42

@Lucky Larry Silverstein: Nem leszek rá büszke, mindig is tagadni fogom a világ ilyen primitív felosztását. A világ sokkal bonyolultabb, mint hiszitek, erről szól a pluralizmus, a többpártrendszer, amit sikerült tönkretenni.
Két oldalra kiélezett helyzetekben kell állni, nyugodt békés helyzetben érvényesülhet a társadalom sokszínűsége.
Ti élvezitek a konfliktusokat, amit a főnökötök generál, de sajnos, de ebbe tönkremegy az ország. Mindez csak az ő érdekeit szolgálja.

Lucky Larry Silverstein 2014.03.04. 23:44:30

@Bogyó 2: A világ bonyolult . A választás egyszerü.

Miért tagadod? Széngyelled? Mind szégyellitek magatokat, van is miért.

Blikknépe (törölt) 2014.03.04. 23:45:10

@Bogyó 2: panaszkodj gyurcsánynál, ők döntöttek paksról.

akkoriban a sajtónak és az energi Klubnak is egyértelmű volt, hogy a döntés 2 új paksi blokk építését jelenti, majd további erőművek létesítését. (pl Szőnynél)

de itt van Gábor, ő mint egykori kormánytag biztos tud segíteni neked, a többi az origón/parlament.hu-n olvasható.

www.parlament.hu/irom38/04858/04858-0024.pdf

MSZP-s módosító:
Podolák György, Józsa István, Magda Sándor, Szanyi Tibor, Tóbiás József, Kárpáti Tibor, Orosz Sándor és Mesterházy Attila által benyújtott módosító indítvány törli az energiapolitikai koncepcióból a meglévő kapacításokat kiváltó kitételt(tehát nem a régi helyett, hanem mellé, vele párhuzamosan), és a feltételes mód helyett felszólítja a kormányt új atomerőművek létesítésének megkezdésére. 2008. március 31.
A javaslat indoklásában az áll, hogy így "szeretnék a nukleáris energia hasznosítása területén bátrabb lépések megtételére ösztönözni a Kormányt". Bátrabb, azaz 2 új, legalább 1000MW-os blokk építésének elkezdése, és majd 10-20 év múlva mégegy erőmű PAKS I kiváltására.

"Legalább fél évszázadra meghatározza Magyarország energiapolitikáját az a döntés, amellyel az Országgyűlés idén márciusban felhatalmazást adott egy új atomerőmű építésére."
"Vagyis a parlament két dolgot mondott ki: lehet új nukleáris blokkot vagy blokkokat építeni, és azoknak Pakson kell megépülniük."
És az 1996-ban elfogadott atomtörvény is úgy szól, hogy "új nukleáris létesítmény ... illetőleg meglévő atomerőmű további atomreaktort tartalmazó egységgel való bővítéséhez az Országgyűlés előzetes, elvi hozzájárulása szükséges". Pontosan ilyen elvi hozzájárulást adott a Gyurcsány-Bajnai kormány 2009. márciusában.
Energia Klub 2009: "a jogszabály szerint ugyanis már meglevő atomerőmű bővítésének "előkészítéséhez" nem szükséges az Országgyűlés hozzájárulása, ilyen engedély már magához a bővítéshez kell."
Tehát ha született egy ilyen jogszabály, az csakis a bővítésről születhetett.

a Fidesz természetesen támogatta, csak Fodor Gábor és Illés mentek szembe ezzel. Fodor Gábornak gyurcsányék küldtek levágott lófejet amiért népszavazással hülyítette a népet, Illés száját a fideszen belül tömték be.

yatumux 2014.03.04. 23:47:06

@Bogyó 2: Figyu ez a legkárosabb. Megválasztasz egy kormányt és az ő joguk és kötelességük minden döntés. Nem hiszek abban, hogy a plebs döntsön ilyen komplex kérdésekben... Pld atomenergia... Azt tudom, hogy mindenki mag fizikussal hiszi magát, de nem megy el egy tüdőszűrésre vagy Pld nem beszél nyelveket...

Bogyó 2 2014.03.04. 23:47:20

@Blikknépe: Látom te se érted, hogy miről szól a cikk.

Másrészt az érdekes, hogy "a te elvtársaid(?) döntötték el, igaz te ellenezted, de az nem számít."

Miért nem számít????

Ilyen alapon azt is írhattad volna, hogy Orbán döntése káros, igaz, hogy az ország érdekében áll, de ez nem számít.

Azaz totál értelmetlen zagyvaság-

Bogyó 2 2014.03.04. 23:49:18

@Lucky Larry Silverstein: Nem, a választás csak akkor egyszerű, ha azzá teszik. Normális országokban nemcsak fekete-fehér színeket látnak, mint azok akiknek vérgőzös az agya.

Blikknépe (törölt) 2014.03.04. 23:51:17

Gábor!

Felhívnád pár finn, bolgár és török kollégádat?
ők vajon most fröcsögve fenyegetőznek az orosz atomberuházások leállításával?

ott is dobálóznak olyan szövegekkel, hogy szovjet utódállam leszünk, putyin pincsijei mert vettünk egy szaros erőűvet a világ legjobb erőműgyártójától?

jah a hülye finneknél ráadásul az egész cég 34%-t megszerzi a roszatom, törököknél meg build-own-operate formában létesül a cucc, azaz a ruszkiké lesz 30 évig, és a török állam 95EUR-t garantál MWh-ként. paks jelenleg 38-ért termel.

Bogyó 2 2014.03.04. 23:52:10

@Blikknépe: Hát pont ezért hiteles Fodor és Illés szava az ügyben, ha ellenzik, de ismételten felhívnám a figyelmet, hogy a cikk nem arról szól, hogy milyen kár, hogy Orbán atomerőművet építtet.

De hát ilyen fekete-fehéret látó közegben ez bonyolult üzenet Fodortól, ezért nem is ér el azokhoz akik képtelenek értelmezni a leírtakat.

Blikknépe (törölt) 2014.03.04. 23:54:56

@Bogyó 2: mert nem számít. mert egy kormányban 1 db különutas lófejet kap, nem pedig teret a nézeteinek.

elért valamit az ellenkezésével? nem.

és igenis az elvtársai, hisz még most is ott van közöttük. tehát nem csak az nem azavrja Fodor Gábort, hogy azok atompártiak, hanem az sem, hogy hazudozó képmutatókról van szó.
hasonló a hasonlónak örül.

Lucky Larry Silverstein 2014.03.04. 23:56:57

@Bogyó 2: De miért szégyenkezel? Miért bújkálsz? Félsz valakitől?

2014.03.04. 23:57:37

Az oroszokkal én sem akarok összemelegedni az tuti, de azért az is elég egyértelműnek tűnik, hogy EU-s és orosz pénzügyi érdekek csapnak itt össze. Egyik kutya másik eb, legalábbis ebben a kérdésben... rövidlátásról tesz tanúbizonyságot aki az oroszokat állítja be rossznak az eu-t meg jónak. Egy fokkal tán jobb az eu legalábbis hozzám közelebb áll, de ebben a kérdésben kb ugyanazok az érdekek vezérlik mindkettőt.

Bogyó 2 2014.03.05. 00:00:51

@yatumux: A népszavazás nem arról szólna, hogy mindenki tervezze meg az új blokkokat.
Ilyen alapon semmiről se lehetne népszavazást tartani.

Szerinted az nem kívánna bonyolult mérlegelést egy csomó pénzügyi, jogi gazdasági ismeretet, hogy az EU-tagja legyél? Az mitől egyszerűbb? Belépjünk a NATO-ba? Bonyolult katonai kérdés, a nép nem dandártábornokokból áll, mégis. Svájcban minden szarságról rendeznek népszavazást, de köszönik, egészen jól vannak. Jobban, mint az ilyenektől tartózkodó oroszok.

És a nép pont attól lesz buta, mert a feje fölött döntenek, azzal, hogy úgysem ért hozzá.
Ez demagógia, egy atomerőmű építéséről nem azért illik kikérni az embererk véleményét, mert egyszerű, hanme azért, mert stratégiailag érdemes tudni, hogy az érvek bemutatása után hajlandók-e kockázatot vállalni.

Egy Kormány megválasztása nem azt jelenti, hogy két választás között diktátorként viselkedhetnek.
Ilyen alapon a népszavazást el is lehetne törölni. De normális államokban ez pont ellenkezőleg van.
Bár az is igaz, kinek mi a normális, ma már egyre többen a Nyugat helyett szívesebben élnének elnyomó államokban, csak ők legyenek az elnyomók.

Blikknépe (törölt) 2014.03.05. 00:02:11

@Bogyó 2: te nem érted.

a baloldali politika legalja paks bővítése ellen uszítani úhy, hogy

-ők indították el
-ők is támogatják valójában
-ők is tudják, hogy nincs alternatíva
-ők is az oroszokkal csináltatták volna - kivéve bajnait, az eladta volna magával együtt az amerikaiaknak.

ráadásul olyan zsigeri ösztönökre alapozó hazugságokkal, hogy így orosz függés erősödik (közben pont az MSZP érvelt azzal 5-6 éve, hogy így csökken), ezáltal putyin fog diktálni, megszállnak, függés, eldósodás.

ócska hazugságok.

akár támogatja valaki a nukleáris energiatermelést (én pl nem) a paksi bővítés üzletileg nagyon jó.

euró tízmilliárdokat fog hozni az országnak. a multiplikált hatásairól nem is beszélve.

19m MWh/év - ennyi lesz a termelés.
jelenlegi piaci ár 45EUR, finn önköltésgi ár (ugyanilyen erőmű) 50 EUR, török garantált ár 95EUR, hinkley pointi garantált ár 115 EUR, német lakossági ár 250EUR.

szorzás megy? jelenlegi paksi áron 722m EUR/év. fukushima utáni áron(60EUR): 1,1Mrd EUR/év. ennyi lesz a törlesztés is 22 éven át.

élettartam 60+30év.

Bogyó 2 2014.03.05. 00:06:22

@Blikknépe: Ja, ezek szerint a te felfogásodban mindenkinek bólogató jancsit kell játszani egy Kormányban?

Fodor elért-e valamit? Igen, azt, hogy hitelesen mutathatja be a véleményét, s így látunk más véleményt is. Mérlegelhetünk. Jobban megismerhetjük az igazságot.
Szerinted miért teszik közzé az AB határozatoknál nemcsak a külön-, hanem a párhuzamos véleményeket is?

A te gondolkodásod kurvára veszélyes, gyakorlatilag a csúcsvezető egyéni érdekeit szolgálja, ahol a többiknek talpnyalóknak vagy elvakult droidoknak kell lenniük és kussolni. Önállóság nuku.
Urak és szolgák világa. Szörnyű, hogy neked ez az etalon.

Bogyó 2 2014.03.05. 00:09:55

@Lucky Larry Silverstein: "De miért szégyenkezel"

Amiért ilyen országban élünk, ahol csak fekete-fehérben látnak az emberek szovjetázsiai-balkáni módon.

"Miért bújkálsz? Félsz valakitől?"

Egyre inkább tőletek, mert tönkreteszitek ezt az országot és ezt a nemzetet.

Pipas 2014.03.05. 00:10:16

@Bogyó 2: "Más kérdés, hogy Orbánra nagyon is jellemző, hogy így hoz döntéseket"

A metróépítésről volt népszavazás? Az M6 autópályáról? Pedig azok egyszerűbbek, az autópálya nem atomerőmű, ugye?

Blikknépe (törölt) 2014.03.05. 00:14:07

@Bogyó 2: te miről beszélsz?
évtizedek óta van nukleáris áramtermelés nálunk, évtizedek óta eldöntött tény, hogy ezt a kapacítást bővíteni kell. az átkosban is már 2-3 további erőművel számoltak, csak 90ben ezeket a terveket törölték a a rendszerváltás és a kereslet visszaesése miatt.

nem vmiféle csúcsvezető döntött erről egyszemélyben, hanem a hazai politikai-gazdasági elit és a lakosság is támogatta mindig is.

szerinted amerikában népszavaznak minden repülőgéphordozó megépítéséről?

Blikknépe (törölt) 2014.03.05. 00:16:32

@Pipas: ""Más kérdés, hogy Orbánra nagyon is jellemző, hogy így hoz döntéseket""

ez bolond. a döntést a bővítésről a gyurcsány-bajnai tandem hozta.

ez tény. orbánék max kiválasztották a legjobb céget, aki szóba jöhet.

pakson amúgy direkt ki lett hagyva 2 újabb blokknak hely már 40 éve.

Szúnyog 2014.03.05. 00:23:01

Sok értelme van azonnal beállni az orosz-ellenes kórusba. Haszna nyilván semmi, hiszen a brüsszeli barackok semmit se érnek.

Bogyó 2 2014.03.05. 00:23:13

@Blikknépe: Több pontban sem igaz, amit írsz, de nagyon szeretnél hinni benne, ez látható!

Az első mantra: Nincs egységes baloldal! Jobboldalon szokás a vezérürüt agyatlanul követni bárhova

A baloldal egy része egyáltalán nem állítja, hogy nem akarna atomerőművet építeni, Gyurcsány pl sose mondta, Bajnai, Fodor igen.
Bajnai elismerte, hogy korábban támogatta, de Fukushima óta mások a biztonsági kockázatok és ebből következően a költségek.

Hogy van-e (lesz-e) alternatíva, nem tudható, mert nincs még döntési kényszer. Ma minden bizonnyal nincs, de a világ többféle irányba is tapogatózik. Senki nem tudja mi lesz 10 év múlva, dönteni elég lenne akkor is. A szocik sose hoztak olyan döntést, hogy 2014-ig szerződést kell kötni, főleg 2009-ben nem döntöttek volna így.

Arra azért kíváncsi lennék, hogy mitől csökken az orosz függésünk, miközben tőlük várjuk el a fűtőelemek kiszállítását, tőlük veszünk fel 10 milliárd eurót.

Az, hogy eurótízmilliárdokat fog hozni az tényleg ócska hazugság. Mert ezt senki se tudhatja. Az viszont tény, hogy egyre igyekeznek csökkenteni az energiafogyasztást, ugyanakkor másoknál is vannak erőművek. Senki nem tudhatja kell-e valakinek a megtermelt többletáram. Jó lenne már leszámolni azzal, hogy itt mindenki hülye csak Orbán a helikopter és majd ölbe tett kézzel nézik, hogy mi milyen szépen megszedjük magunkat rajtuk. Nem vagyunk abban a pozícióban.

Bogyó 2 2014.03.05. 00:28:10

@Pipas: Persze, az alsóröcsögi bekötőútról se volt.
A metroberuházásnak milyen biztonsági kockázatai vannak, gondolkodj már el egy kicsit! Ezentúl regionális területeket érintenek, nem országos jelentőségűek. A vidék nyilván leszavazné a metrót, de akkor sose lenne semmi.
Nem létezik, hogy nem látod a különbséget!

Még csak azt se mondta senki, hogy miért nem volt népszavazás a TB átalakításáról, pedig az országos ügy. Paks évtizedekre határoz meg nagyon sok mindent, komoly biztonsági kérdés, nem létezik, hogy nem érted. Akkor miről lehet népstzavaztatni?

Bogyó 2 2014.03.05. 00:33:18

@Blikknépe: "a döntést a bővítésről a gyurcsány-bajnai tandem hozta."

Na ne ferdíts, OGY határozat volt a bővítésről, s egész pontosan arról, hogy ez ügyben legynek előkészületek, tárgyalások, tanulmányok, mert célszerű a bővítés.

Hol volt ott eldöntve, hogy miylen erőmű épüljön, kivel, mennyiből?

Ezt az OGY határozatot az atomerőmű megépítéséről szóló döntésként értelmezni nyugodtan mondható hazugságnak, mert ha kinézek egy lányt a buliban az se értékelhető házassági szerződésként.

Blikknépe (törölt) 2014.03.05. 00:36:28

@Bogyó 2: Hogy van-e (lesz-e) alternatíva, nem tudható, mert nincs még döntési kényszer.

hogyne lenne. jelenleg is 25% importra vagyunk szorulva. paks már üzemidő-hosszabításban működik, és másmilyen erőművi kapacításokat is ki kell váltani hamarosan.
annyi beruházás indul globálisan, hogy 10 év múlva nem biztos, hogy lesz szabad kapacítás.

ebben az MSZP-SZDSZ kormánynak és podoláknk igaza volt: úgy lehet csökkenteni az orosz(gáztól való) függést, ha atomerőművet építünk: akár oroszt, akár másmilyet.
a gázt folyamatosan kell szállítani egy meglévő vezetéken, csak 1 forrásból jöhet tehát.
a fűtőelem ciklusa 24 hónap.

" Senki nem tudja mi lesz 10 év múlva, dönteni elég lenne akkor is"
10 év múlva lesz olyan tehcnológia ami ma még nem ismert, de addira kiforrott, ismert technológia lesz?
magadnál vagy?
a VVER mögött 50 év tapasztalat van.

"A szocik sose hoztak olyan döntést, hogy 2014-ig szerződést kell kötni, főleg 2009-ben nem döntöttek volna így."

Gyurcsány Ferenc Parlament 2009 február :"szeretném tájékoztatni a parlamentet, hogy a kormánynak az a szándéka, hogy arra kérje az Országgyűlést, hogy még az idei év első félévében hozzon döntést arról, hogy a Paksi Atomerőmű kapacitását egy átfogó fejlesztéssel megkétszerezzük - ha mindezeket megtesszük, akkor Magyarország a régióban olyan ország lesz, amelynek nem kell attól rettegnie, hogy ha valahol baj van az energetikai rendszerben, akkor nem tudunk fűteni, vagy le kell kapcsolni a villanyt, hanem olyan ország lesz, amely, ha kell, akkor a legrosszabb körülmények között is meg tudja védeni saját érdekét, esetleg segíteni még másoknak is."

ez mit jelent szerinted?

"Legalább fél évszázadra meghatározza Magyarország energiapolitikáját az a döntés, amellyel az Országgyűlés idén márciusban felhatalmazást adott egy új atomerőmű építésére."
"Vagyis a parlament két dolgot mondott ki: lehet új nukleáris blokkot vagy blokkokat építeni, és azoknak Pakson kell megépülniük."
origó 2009

Energia Klub 2009: "a jogszabály szerint ugyanis már meglevő atomerőmű bővítésének "előkészítéséhez" nem szükséges az Országgyűlés hozzájárulása, ilyen engedély már magához a bővítéshez kell."
Tehát ha született egy ilyen jogszabály, az csakis a bővítésről születhetett.

Pagnar 2014.03.05. 00:38:39

Fodor, te az orszag szegyene vagy az 1% alatt merheto liberalis partoddal egyutt.

Blikknépe (törölt) 2014.03.05. 00:49:52

@Bogyó 2: "Na ne ferdíts, OGY határozat volt a bővítésről, s egész pontosan arról, hogy ez ügyben legynek előkészületek, tárgyalások, tanulmányok, mert célszerű a bővítés."

na mégegyszer

tanulmányok már 2007ben készültek

"a Magyar Villamos Művek (MVM) csoport már - 2007. július 31-től - javában dolgozott a bővítést megalapozó tanulmányokon."

2008-ban módosítják a stratégiát, hogy új blokkokat is lehessen építeni.

"Podolák György, Józsa István, Magda Sándor, Szanyi Tibor, Tóbiás József, Kárpáti Tibor, Orosz Sándor és Mesterházy Attila által benyújtott módosító indítvány törli az energiapolitikai koncepcióból a meglévő kapacításokat kiváltó kitételt(tehát nem a régi helyett, hanem mellé, vele párhuzamosan), és a feltételes mód helyett felszólítja a kormányt új atomerőművek létesítésének megkezdésére. 2008. március 31."

meddig kéne trtania a megkezdésnek?

2009-re aztán döntés is születik a bővítés elindításáról, előkészítéséről

Gyurcsány Ferenc Parlament 2009 február :"szeretném tájékoztatni a parlamentet, hogy a kormánynak az a szándéka, hogy arra kérje az Országgyűlést, hogy még az idei év első félévében hozzon döntést arról, hogy a Paksi Atomerőmű kapacitását egy átfogó fejlesztéssel megkétszerezzük - ha mindezeket megtesszük, akkor Magyarország a régióban olyan ország lesz, amelynek nem kell attól rettegnie, hogy ha valahol baj van az energetikai rendszerben, akkor nem tudunk fűteni, vagy le kell kapcsolni a villanyt, hanem olyan ország lesz, amely, ha kell, akkor a legrosszabb körülmények között is meg tudja védeni saját érdekét, esetleg segíteni még másoknak is."

megkétszerezni paks kapacítását csk őgy lehet, ha párhuzamosan üzemelő erőművekről van szó, tehát nem pató pál uraskodásról.

sajtó és Energia Klub véleménye erről a döntésről:

"Legalább fél évszázadra meghatározza Magyarország energiapolitikáját az a döntés, amellyel az Országgyűlés idén márciusban felhatalmazást adott egy új atomerőmű építésére."
"Vagyis a parlament két dolgot mondott ki: lehet új nukleáris blokkot vagy blokkokat építeni, és azoknak Pakson kell megépülniük."
És az 1996-ban elfogadott atomtörvény is úgy szól, hogy "új nukleáris létesítmény ... illetőleg meglévő atomerőmű további atomreaktort tartalmazó egységgel való bővítéséhez az Országgyűlés előzetes, elvi hozzájárulása szükséges". Pontosan ilyen elvi hozzájárulást adott a Gyurcsány-Bajnai kormány 2009. márciusában.
Energia Klub 2009: "a jogszabály szerint ugyanis már meglevő atomerőmű bővítésének "előkészítéséhez" nem szükséges az Országgyűlés hozzájárulása, ilyen engedély már magához a bővítéshez kell."
Tehát ha született egy ilyen jogszabály, az csakis a bővítésről születhetett.

nagyon sűrgős volt

"A határozat elfogadása pedig nagyon sürgős volt: Gyurcsány Ferenc ugyanis néhány nappal korábban jelentette be lemondását, az új atomerőmű támogatói - ezt több, egymástól független forrásunk is megerősítette - attól tartottak, hogy egy tartós kormányválság vagy előre hozott választások miatt évekre lekerülhet a napirendről a bővítés."

2012
"Bár a kormány és a Magyar Villamos Művek nem veri nagydobra, a színfalak mögött már javában zajlik az új paksi atomreaktorok előkészítése. Egy kormányzati tisztviselő szerint az Orbán-kormány nem kívánja újra megnyitni a vitát az atomenergiáról, és ez látszik abból, hogy már konkrét reaktorgyártókkal tárgyalnak."

2014:szerződés aláírása

amúgy ha nem volt eldöntött tény, akkor az amerikaiak milyen bővítést akartak megszerezni már 2006-2007ben, amiről wikileaks iratok tanúskodnak?

tehát a tények azok, hogy miután évtizedes egyetértés volt az atomernegiáról, a gyurcsány kormány 2007ben tanulmányt iratott, majd ez alapján 2008ban átdolgozta a stratégiát és podolák-szanyi-mesterházy nevével fémjelzett módosítót nyújtott be erről, majd mindezek után 2009ben gyurcsány felhatalmazást kért új paksi blokkok létesítésére, és a kapacítás megduplázására.

amit te meg sok másik bolond előkészítésnek nevez, az a beruházás előkészítése. a döntés már megszületett, az előkészítés azt jelenti, hogy kiválasztani az építőt, allokálni a forrásokat, elintézni a papírmunkát. 5 év ment el rá, teljesen normális, hogy mostanra tető alá hozták, és végre alá is lett írva a szerzédés a beruházásra, amire a felhatalmazást 2009es döntés adta.

vrana 2014.03.05. 01:26:33

Van itt kérem színvonal! Minden részről. A bloggertől a kommentelőkig.
Legalább nem olvastam mindent végig. Sohasem gondoltam volna, hogy ide jut az ország és népességének zöme 25 év alatt.

miketbeszéltek 2014.03.05. 01:38:07

@Kim Jong il: Időnként betelik a pohár. Mégis mit gondolsz, milyen jogod van pontosan Neked szidni a liberálisokat, amikor hozzászólásaid tele vannak fröcsögő trágársággal? Te lennél konzervatív, vagy -Uram bocsá'-keresztény?! Folyamatos gyűlölködéseddel más irányban, de legalább olyan messze vagy a konzervatív, keresztény normáktól, mint az általad gyűlölt liberálisok erkölcsi nihilizmusa, vagy barátod, a sztálinista Kim
tömeggyilkos rendszere! Nyilván a gyűlölködésed csak egy "jó" menekülés, hogy ne kelljen elgondolkozni a blog állításain!

Wagem 2014.03.05. 01:51:29

A jó qrva anyád Putyin pincsije te tanyasi kutya.
Te meg az országromboló gazember haverjaid az IMF.pincsije voltatok,vagytok..
Szégyenletes botrány ,hogy a szárszói kurva,és a mocskolódó zsidó Konrád böffentésére,nyilvánosan megzsarolva a maszopot még mindig tényezők lehettek a ciánossal.
Nem sül le ilyenkor az ocsmány liberális pofátokról a bőr??

miketbeszéltek 2014.03.05. 01:57:26

@Wagem: Ismét egy igazi konzervatív, erkölcsös, intelligens hozzászólás! Nem értitek meg a gyűlöletetektől, hogy Fodorral ugyan lehet jogosan vitatkozni bizonyos erkölcsi normákról, de ebben a blogban csak Orbán saját korábbi szavaival szembesítette a mostani hozzáállását?!

Hannibal ante portas 2014.03.05. 02:06:11

@navan: igen, valóban, ezek a Fodor féle szépen beszélő álnok figurák rohasztották szét, attól a pillanattól kezdve, hogy nem basáskodhattak a Fidesz fölött. Fodor is akkor lépett át az SZDSZ - be, a rendszerváltás utáni időszak legkorruptabb (Medgyessy szerint) és legkártékonyabb politikai formációjába. Fodor is ezzel a szép, sima modorával ámde azokhoz dörgölőzve (újra), akik ellen valamikor elindult, akkor kinél is van a Júdás 30 ezüstje? És Fodor hivatkozik becsületre? Ez a blog tele van a jól ismert liberális csúsztatásokkal, hazudozással, képmutatással. Mindennek a legalja. Úgy spricceli a mérget, hogy észre sem veszed. Jágó és Biberach jelleme ez, sunyi kártevő.

2014.03.05. 02:12:09

Istenem, hova tud süllyedni az ember, ha megélhetési politikussá válik.. Putyin pincsije.. Amikor Gyurcsány miniszterelnök 5-ször volt Putyinnál, majd saját villájában ebédeltette meg Vlagyimir Vlagyimirovicsot Katus anyus főztjével, akkor miért nem tetszett reklamálni?? Meg amikor a Szilva féle NBH ,az oroszok mol felvásárlási kísérlete előtt lehetetlenítette el annak biztonási cégét? Valahogy nem hallottam a liberális oldalt pincsizni..
(Egyébként meg a rendkívüli üléshez 75 képviselő kezdeményezése kellene. A maszop-DK- LMP bagázsnak pedig csak 72 van. Így a csúnya Jobbikhoz kellene fordulni. Jujj..)

miketbeszéltek 2014.03.05. 02:15:42

@Hannibal ante portas: Mocskolódás helyett végre írnátok egy érvet is? Tény, hogy Orbán ezt mondta korábban? Azon valóban lehet vitatkozni, hogy az országunk érdeke-e "bölcs semlegesség", vagy ez csak gyáva sunnyogás-inkább nevetnetek kéne azon, hogy ellenkező felállásnál éppen Ti mondanátok ugyanilyen gyűlölködve pld. Gyurcsányról, hogy moszkovita hazaáruló, a baloldal meg védené a semlegességet. Fodornak meg tudtommal az volt a legfőbb bűne a Fideszben, hogy egyáltalán felmerült a neve Orbán ellenében a vezető posztra....

miketbeszéltek 2014.03.05. 02:21:18

@csentecsa: Teljesen igazad van. De igaz, legalább Te következetesen a másik oldalra is alkalmazod a köpönyegforgatás miatt a megélhetési politikusi minősítést? Hiszen egy csomószor elhangzott: a Putyin pincsije kifejezés Orbántól lett idézve...

Bálint Anna 2014.03.05. 02:50:31

Persze Orbán egy rohadt kis szarrágó, de pont nem emiatt az ügy miatt. Teljesen jogos, hogy az egyik felet sem ítélte el, csak a vérontást. Köpönyegegforgatásról pedig Fodor Gábor "Úr" , de az egész baloldal nevében nem beszélnék, mert ők is ugyanúgy éppen oda dörgölődznek, ahol remélnek valamit.

wowerman 2014.03.05. 04:46:41

@yatumux: a gyűlölködés nem vezet sehová? akkor gondolom fideszes és jobbikos sem nagyon lehetsz, nekik lételemük

Nzoltan 2014.03.05. 05:55:47

@Bogyó 2: Stratégiai kerdésekben soha sehol nincs társadalmi vita. És nem is volt. Ez most pont látszik is. Az RU lefekszikmaz oroszoknak, mert szüksege van az energiahordozókra. Az oroszok meg megvédik az érdekeiket, mert szükségük van a pénzre. Ukrajna meg történetesen rosszkor van rossz helyen. Ennyi.

Nzoltan 2014.03.05. 05:58:34

@wowerman: Na, ja. Mintha nem a nácizással lett volna telem a média évekkel,ezelőtt. Az nem jött be. Most diktátorozás van. ;-)

tcom 2014.03.05. 06:40:07

Megdöbbentő fiatal emberektől a megalkuvást, az oroszoknak való behódolást hallani. Tipikus Magyar mentalitás, 2 forintért eladni az anyánkat is. Nem számít a tisztesség. Emellett a Kedves Vezető határtalan követése megdöbbentő. Orbán saját magát köpi szembe 5-6 évenként. 2009-Ben még pincsikutya, aki egyezkedik az oroszokkal, ma meg felelős, bölcs vezető.
Hányok Orbántól és meghülyített rajongóitól.

tcom 2014.03.05. 06:43:47

@Nzoltan:
Szerintem változatlan. Folyik az összekacsintás a jobbikkal, és persze a kizárólagos hatalom is épül.
Orbán egy elmebeteg diktátor, aki szerint ki kellene lépni az eu-ból, a parlamentre, ellenzékre nincs is szükség. A gazdaság pedig egyedül a fideszes slepp kezében működik jól.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.05. 06:54:22

Nincs igazad. A magyar kormány lanyha, mértéktartó álláspontja abszolút pozitívum ebben az ukrán ügyben. Történelmi tapasztalat: jobb az ilyen dolgokból kimaradni, meghúzódni.

nemigenértem 2014.03.05. 06:56:44

Gábor!

Ha az embernek nincs kifizetve napok óta több számlája, akkor ne hisztizzen a sótlan levesért!!

Orbán nagyon is megfontolt államférfiként reagált!

midnight coder 2014.03.05. 07:07:47

Miért is kellene nekünk síkra szállni az ukrán neonácik mellett, akiknek az első dolga a kisebbségek nyelvhasználatának korlátozása ? Akik rendszeresen magyarokat vernek, magyar emlékműveket becstelenítenek meg ? Csak azért, mert a dolog oroszellenes ? Vagy mert így pár EU-s multi némi pénzt tud keresni pár évig arrafelé - kb. addig amíg a mostani formációt is elsőpri a népharag ?

Azt sem igazán értem, hogy miért jó az, hogy az ukránokhoz van csatolva egy olyan rész, ahol az oroszok vannak döntő többségben. És miért ördögtől való az, hogy azok az emberek abban az országban éljenek, ahová tartoznak ? És ha mégis ördögtől való, akkor ugye azok akik ezt most elítélik, ugyanúgy elítélik Trianont is ?

felcsutisuttyo 2014.03.05. 07:20:38

Ha egy kutya VESZETT, azt le kell lőni, még ha pincsi is...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.05. 07:29:33

Gáborka..

Meg kéne tanulni olvasni.

Volt nyilatkozat, ami ugyanazt mondja egy az egyben mellesleg, mint a hivatalos EU álláspont.

mno.hu/ahirtvhirei/orban-bekere-van-szukseg-ukrajnaban-1214032
Ukrajnában békére van szükség, amelyet tárgyalásokkal kell elérni – mondta Orbán Viktor az Országházban.

Pipas 2014.03.05. 07:46:53

@Bogyó 2: "A vidék nyilván leszavazné a metrót, de akkor sose lenne semmi.
Nem létezik, hogy nem látod a különbséget!"

De, látom a különbséget, nyilván. A metrót nem kell megszavaztatni, mert akkor leszavazták volna. Jól van.

Amatőr 2014.03.05. 07:51:35

@Sexual Harassment Panda:
"Meg mi a faszt kellene csinalniuk??"

Esetleg hadat üzenni és irány Moszkva! :)

Húsleves 2014.03.05. 07:52:32

Orbán és közted Fodor erkölcsi tekintetben semmilyen különbség nincsen. Együtt paktáltatok le a diktatúra ügynökeivel ún. 'kerekasztal' tárgyalásokon, amiből annyi volt publikus, mint a pápaválasztás után a füst, és együtt véditek az ügynök gazdáitokat azóta is. Akkor is, amikor két harmadotok van. Különbség köztetek legfeljebb kvalitásban van, Orbán nélkül névtelen nullák vagytok, Orbán nélkül témátok sincs. A bejutási köszöb megemelésére azért volt szükség, mert ti vagytok Orbán kedves "ellenzéke", és így segít nektek a valódi ellenzéket csírájában elfojtani.

Itt van leírva, hogy kik vagytok ti valójában:
www.kibulizottorszag.net/

kézműves étcsokimikulás 2014.03.05. 07:55:11

sok szeretettel kuldenem fodor gabriellanak es az acsarkodo ballibant trollseregnek kasza tibor koltozz el cimu szamat...
:)
vezeretek,a langlelku,lotyaszaju gyurcsanyi mar ugy is megmondta a frankot...ha nem tetszik,el lehet menni innen...nos,csak rajta...
unalmasak vagytok...
:)

Amatőr 2014.03.05. 07:57:41

@Hannibal ante portas: "Jágó és Biberach jelleme ez, sunyi kártevő. "

Ugyan Barátom, a politikai erkölcs fából vaskarika! Az a szegény halálraítélt Mécs Imre is az első adandó alkalommal összebatyuzott a kötelet tartó hóhéraival. Az összes többi meg csak "rizsa"!

Kim lr Szen 2014.03.05. 08:09:00

@Lovag Mihály: "OV a lehető legjobb feltételeket sajtolja ki" - Ezt te honnan tudod amikor titkos a szerződés? Narancsbolsikám, attól mert hívő vagy, a hited nem lesz tény. Az a Lencsés Pistinek van.

@Kim Jong il: Asszem kivégeztetem a tanáraid, mert az ütődött unokámnak ennyi felkiáltójel használatát engedték az iskolában.

Kim lr Szen 2014.03.05. 08:21:04

@Wagem: Te csak mosogassál ott Londonban és ne ugass bele a dolgainkba!

Utluk Feri 2014.03.05. 08:25:45

@navan: Aranyos ahogyan pártállás alapján birkázod először az embereket a nagy emelkedett nyugati szellem nevében. Aztán amikor valaki ezt felemlegeti bejelented, hogy a mocskolódókról beszéltél mert "nézmárhogymiketírnakjajistenem". Pár pillanattal később pedig már Többes szám első személyben "rólatok" beszélsz megint, miközben egy nem pont agresszív hsz-re reagálsz. Az már tényleg a legalja amikor valaki egy ilyen piti helyzetben és széthazudja az agyát, ha legalább csak okoskodnál....

HunMag 2014.03.05. 08:37:09

FodorGabika: hogy mennyire alkalmatlan vagy a politikusi pályára (is), azt ez a szösszeneted is igazolja...

nem veszed észre, hogy gyakorlatilag az EU-is Putyin pincsije, a semmitmondáson kívül nem történik semmi érdemleges, mivel az orosz és az EU-s pénzügyi maffia oly mértékben össze van nőve, hogy ilyen idióta dolgok, mint demokrácia, meg emberi jogok sz...t sem érnek...

na meg a gáz- és olajcsapok is Moszkvában érnek véget, arról most ne is beszéljünk, hogy ez EU haderejét SZDSZ-es módra sikerült olyan módon operett bohócokká silányítani, hogy az igencsak megerősödött, magához tért oroszok ellen esélye sincs...

Gabikám rólad egy másik egykori idióta jut eszembe, Chamberlain volt brit miniszterelnök, ismerős a neve ???

Pipas 2014.03.05. 08:42:46

@miketbeszéltek: "milyen jogod van pontosan Neked szidni a liberálisokat, amikor hozzászólásaid tele vannak fröcsögő trágársággal? Te lennél konzervatív, vagy -Uram bocsá'-keresztény?!"

Miért, a liberálisokat csak a keresztények és a konzervatívok szidhatják? :) És akkor velem mi lesz? :D

HunMag 2014.03.05. 08:44:00

@Amatőr: te nem csak amatőr, hanem szimplán hülye is vagy, ez így együtt túl sok...

a Moszkva-túrát már Napóleon és Hitler is megpróbálta, körülbelül annyi sikerrel, mintha te gondolkodni akarnál...

BattleCry (törölt) 2014.03.05. 08:47:02

Ez a politikus még nem süllyedt el a süllyesztőben ?
Értelme nincs a létezésének...

♔bаtyu♔ 2014.03.05. 08:49:18

Fodor Gábornak természetesen semmi sem drága ha a hatalomról van szó.

Magyarország becsülete helyett inkább a tiedét próbáld megvédeni, mert sáros vagy az adófizetők felé félmilliárddal.

Az MSZP azt mondja, nincs SZDSZ, nem lehet ezt már számon kérni senkitől, de ezt nem is egy SZDSZ nevű ember költötte el, hanem ti.

♔bаtyu♔ 2014.03.05. 08:52:19

@BattleCry: Az szerintem nagyon is pozitív dolog, hogy az MSZP összegyűjtötte a közelmúlt legemblematikusabb országrontó figuráit, közte ezt a Fodort.

nagyon is jól fognak festeni a plakáton egymás mellett mint a jövő balliberális politikusai.

♔bаtyu♔ 2014.03.05. 08:54:02

@tcom: Ami a tisztességet illeti, már régen nem kellene, hogy diplomáciai kapcsolatunk legyen Izraellel, az USA-val.

Amatőr 2014.03.05. 08:54:16

@HunMag: "te nem csak amatőr, hanem szimplán hülye is vagy, ez így együtt túl sok...
"
Személyeskedésre, mocskolódásra nem reagálok. Te se várd!

Az pedig igen sajnálatos, hogy egyetlen sor figyelmes elolvasása Számodra leküzdhetetlen akadálynak bizonyult!
Ha esetleg alaposabban megnézed, akkor láthatod a mondat végén ezt az egyezményes jelet :) ami egyértelmű utalás! Vagy tévedek?

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.03.05. 08:59:49

Ajánlom figyelmébe minden kedves Habony Árpád magyar hangnak az Index szavazását, miszerint "megérdemli e Putyin a békedíjat".

No kérem, hát ekkora lesz a köztörvényes bünözö Viktorotok áprilisi buktája.

NYehehehhehhehehe

♔bаtyu♔ 2014.03.05. 09:05:36

@Svájc kiadta a szökésben lévő elítélt expolitikust: Túldimenzionálod te nagyon az Indexet, ezért meg fogsz lepődni áprilisban.

Szerinted egy szavazás ilyen kérdésekkel milyen eredménnyel végződne?

1. Van e cigány bűnözés?
2. van e világhatalomra törekvő, magát kiválasztottnak tartó nép?

És effélék. Akkor pedig itt sírnál, hogy mekkorát fog nyerni a Fidesz. Persze ilyen kérdéseket itt az indexen soha nem fogsz olvasni.

Occam beretvája 2014.03.05. 09:07:02

@felcsutisuttyo: Te vagy egy TEK-es provokátor vagy,
vagy egy degenerált OPNi szökevény.
Minden esetre lassan kijár már egy akkora pofon
amitől a takony menetet vág a nyakadon.

♔bаtyu♔ 2014.03.05. 09:27:38

Fodor Gábor kinek a pincsije?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.03.05. 09:54:07

Spájzban van már orosz atom,
Rezsimet lenullázhatom.
Lakásomból szovjet csapat
Burzsoáknak odacsapat.
Nyicsevó problema nincs itt,
Szeretjük a Putyin pincsit.
:)

colonel Tigh 2014.03.05. 10:10:58

@maxval a gondolkodó birca:
"Nincs igazad. A magyar kormány lanyha, mértéktartó álláspontja abszolút pozitívum ebben az ukrán ügyben. Történelmi tapasztalat: jobb az ilyen dolgokból kimaradni, meghúzódni. "
Nagyon nagy tévedés. Orbán a sunyi lapításával baromira nem marad ki semmiből. Ezzel ugyanúgy véleményt nyilvánít, sőt még gyávának is hat. Hiába magyarázod, ez így van.
A másik, hogy van egy dolog amit gerincnek hívnak. Ideje lenne növesztenie egyet, bár abban a korban...
Lanyha, mértéktartó álláspont, behugyozok komolyan. Amilyen okosak felétek be is veszik. A baj az, hogy míg ti ebben ringatjátok magatokat, máshol ez még simán csak a gyáva, hazug kategória. Rosszabb esetben árulás.

♔bаtyu♔ 2014.03.05. 10:24:28

@colonel Tigh: Hagyjuk már ezt. te határozod meg Orbánék mit csináljanak? Nehogy már te döntsd el ki a gyáva.

Ami pedig a gerincet illeti, vajon miért nem ítélte el magyar kormány soha pld. Izrael palesztíin megszállását.. Pedig más Európai szervezetek elitélték, sőt egyes EU országok bojkott alá is vették Izraelt.

Csípem az ilyen kis lakótelepi szakértőket, Orbán ne üzenjen hadat Oroszországnak te okos?

dr kíváncsivagyok 2014.03.05. 10:30:01

@Sexual Harassment Panda:
" a gond az, hogy Orban Viktor kototte meg a szerzodest, es nem Gyurcsany Ferenc."

Ha ezt a szerzodést Gyurcsány kototte volna,...már vérben úszna az ország...hála Orvbán hu szovetségeseinek , a náci kemény magnak !

dr kíváncsivagyok 2014.03.05. 10:32:23

@♔bаtyu♔:
"Ami pedig a gerincet illeti, vajon miért nem ítélte el magyar kormány soha pld. Izrael palesztíin megszállását.. "

Neked,...ha anyádat baszod is a zsidók jutnak eszedbe ?

dr kíváncsivagyok 2014.03.05. 10:34:11

@Frady Endre:
Jo vers, csak egy "A" betu hiányzik...
"A" Rezsimet lenullázhATOM...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.05. 10:35:26

@colonel Tigh:

Nincs igazad. Nincs miért beleavatkozni aktívan az ukrán kérdésbe. Ne ismételjük meg Horthy hibáját, akinek a gerincessége hatalms szenvedést hozott az országra! Ki kell várni, s nem mondani többet jelképes közhelyeken kívül.

dr kíváncsivagyok 2014.03.05. 10:35:58

@♔bаtyu♔:
"1. Van e cigány bűnözés?"
Nincs...csak cigány és magyar bunozok vannak...
Mint ahogy az USA-ban sincs néger-bunozés...

Gazz 2014.03.05. 10:39:04

Oké Gábor, de te meg akkor lapítottál meg sunnyogtál, amikor az új ukrán vezetés első dolga volt a nyelvtörvényt visszavonni, ami biztosította a kisebbségek nyelvhasználati jogát. Szóval szerintem sokban javíthatna a hitelességeden, ha néha észrevennéd a gerendát a saját szemedben.

Occam beretvája 2014.03.05. 10:47:21

@dr kíváncsivagyok: Ajvé bakker csak az arányok.
Mondom az arányok!!
Ha megakadtál volna mivel a foxi maxin bizonyára nem volt a tanrendben.:
Az arány két azonos mértékegységben kifejezett mennyiség közötti viszony, amely alapvetően a mérés útján történő összehasonlításból állapítható meg.(Wiki)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.03.05. 10:47:25

@dr kíváncsivagyok: :)
Egy betűért beáldozni a szótagszámot, megtörni a ritmust?! Vesszen a tartalom, éljen a forma!
Mindenki monnyonle!!!
Magyarország jobban tejel!
:)))

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.05. 10:59:00

@♔bаtyu♔: Írod:

"Nehogy már te döntsd el ki a gyáva."

"Csípem az ilyen kis lakótelepi szakértőket, Orbán ne üzenjen hadat Oroszországnak te okos?"

Mert te döntöd el? Te nem vagy lakótelepi szakértő? Jössz ide napról napra és írod a fasságaidat, miközben azok semmivel sem leitimebbek, mint a kommentelőé, akit éppen most lakótelepiztél le. Ráadásul kiszámítható is vagy, mert csak azt nyomod, ami a hivatalos kormánypropagandában van, soha egyetlen attól eltérő, önálló gondolat. Csak meglátom a nicked és előre meg tudnám mondani, hogy mi lesz a kommentben. Kár is melóznod.
Gondolkozzál már el b+!

tomwar 2014.03.05. 11:21:25

@Kim Jong il: Kim, nincs meg a stilusod...legvedelmi gepagyut kellett volna irnod....

tomwar 2014.03.05. 11:32:45

@Gera: Elolvastam, sot reggel a reszleteit is hallottam a konfliktus eszkalalodast napokkal kovete Orban Viktor "beszedet" - nem hivatalos allaspontot, hanem egy kerdesre adott valaszt. NAGY BUDOS LOFASZ.

Linkeld be legyszives azt, amelyben a magyar kormany atad egy jegyzeket a "frissiben" (mikor mar a lengyelek is legyalaztak minket) berendelt nagykovetnek, es abban rosszallasat fejezi ki a pincsi gazdijanak...hogy ejnye...

Nagy semmit mond Viktor, ahogy mindig is szokott - tuod, mint az ultimatum 2006-ban Ferinek...hogy jujuj...es lofaszt se csinalt, mert neki tobb kellett. Meg is kapta a birka nepetol....

Lucky Larry Silverstein 2014.03.05. 11:38:32

Mekkora faszság. A fegyveres megoldást Orbán ugyanúgy elítélte, mint mindenki más, igaz a Népszava nem emlékezett meg erről.

Ennél többet meg nem kell mondani, hiszen még semmi nem dőlt el Ukrajnában.

Lucky Larry Silverstein 2014.03.05. 11:40:36

@tomwar: Bekérették azorosz nagykövetet. Ennél többet nem kell tenni. Senki sem tett ennél többet.

Ja de igen Bajnai, ő elment tüntetni. Csak nem gondolod hogy Orbán olyan hülye, hogy olyat tesz amitől Bajnai lesz belőle?

tomwar 2014.03.05. 11:48:33

@Lucky Larry Silverstein: Igen, le is irtam.
Ittak egy jo teat, vagy...vagy... a pontozott reszek erdekelnenek.
A kormany HIVATALOS allaspontja/kozlemenye az ukran helyzetrol. Nem a V4 alcaban, szoloban.

Hulyebb o, mint Bajnai, es az arat mi fizetjuk. Ennek is.

Lucky Larry Silverstein 2014.03.05. 12:03:27

@tomwar: 1. Bajnai 10%-os támogatásbó 1 év alatt 3%-ot csinált. Gondolom nem járnak hozzá tanácsért a fideszből.

Ha a pontozott részek érdekelnek tanulj nyelvet meg jogot aztán lehetsz diplomata.

tomwar 2014.03.05. 12:39:13

@Lucky Larry Silverstein:
mandiner.hu/cikk/20140304_bekerette_oroszorszag_nagykovetet_nemeth_zsolt
EZ erdekelt volna.
Legkesobb hetfon, es nem egy allamtitkar szajabol.

Ha mar Budapesti Memorandum....

De tudjuk, jo kutyus nem harap a gazdi kezebe.

Az en nyelvi kepessegeim nyilvanvaloan alulmuljak a tiedet...plane az altaji nyelvcsaladot illetoen...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.05. 12:57:41

@Lovag Mihály: Á, értem. Ezt most jól megmondtad. És mond csak, dugtok is batyuval, vagy csak kollégák vagytok?

DR. Smit Pal 2014.03.05. 13:11:14

Szerintem egyaltalan nem roszz Putyin pincsijenek lenni. A Mesterhaziek csak irigykednek Orbanra, mert oket meg Putyin seggggnyalojanak sem alkalmaztak.
Pedig a Mesterhazi azt is orommel valalna.
vissza az oldal tetejére
süti beállítások módosítása